Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, May 3, 2008

Minggu misteri nusantara





Minggu nie mmg minggu yg leh dikatakan minggu misteri nusantara utk fans riz. Tak banyak sgt stori ttg riz. Rindu la plak kat mamat nie. Persembahan riz utk malam nie pun kiranye misteri le jugak. Tapi aku rasa kebelakangan nie, riz mmg kelihatan semakin bersungguh-sungguh utk belajar dan mengajar. Die byk tolong nadia. Hehehe. Tak sangka la pulak kan….. maklum le aku pernah suke kat nadia. Ada yg jeles ke??? Hehehe. Aku??? Tak lah. Aku lagi jeles kat si kutip…. Hehehe. Aku rasa cam sesuatu je antara si kutip dgn riz nie. Ceh…. Mula la aku nak buat gossip. Bukan ape….. geram tau dgn si kutip ni tau. Dah la tak banyak sgt stori ttg riz minggu nie…. Biler si riz duk melayan perasaan menyanyi lagu memburu impian tu sorang2 kat bilik vocal tu, si kutip lak potong stim orang dok gi kaco riz. Orang baru je nak melayan perasaan mendgr suara riz yg mendayu dayu tu. Konon2 kutip nak mengadu kat si riz la pulak tu pasal nubhan gi lekat kertas kat die. Nak nangis konon. Geram tau kat si kutip nie tau. Jeles I.hehehe. Apa2pun malam nie…. Aku harap aku leh cool la sikit…. Tak nervous cam minggu lepas sampai tak leh nak focus dgn persembahan riz. Terpaksa gi tgk kat youtube pastu. Hehehe. Buat lawak jer. Beria-ia tunggu seminggu pastu jadi cam tu. Riz…. Riz… ko buat aku hilang akal jap. Good luck tau riz utk malam nie. Moga terus cemerlang gemilang & terbilang. Dan moga terus kekal hingga ke final dan seterusnya menjadi juara AF6 dan terus menjadi juara di hati aku ni ha.hehee. Jgn jeles.

2 comments:

Sarah said...

best tau blog yaya nie. keep it up

sweetyaya@sweetrussyaya said...

Thanks allyssa. Yaya pasti tulis lagi pasal nie cara yaya luahkan
perasaan especially utk riz.hehehe