Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, May 14, 2008

Riz....Nadia....RA


Wah…. Perasaan emo terlebih aku dah berjangkit rupanye dari minggu sudah masa Riz perform lagu Laskar Cinta sampai la hari nie pasal kes Riz dan Nadia dgn RA tu. Potong stim la. Aku baru jer nak layan romantica dynamo Riz ngan nadia tapi leh terbantut lak pasal kes RA tu…eh..eh…dynamo….hahaha….dynamo pun dynamolah. Boleh gak aku gelak sikit. Apataknye aku betul2 sedih beb pasal hal depa dgn RA tu….. sampaikan aku rasa malas nak update blog dan aku buat kempen utk diri aku sendiri…..say no to dairi AF & no to channel @15. Giler babas betul la. Tak suke tau feeling-feeling sedih nie. Tapi tu la kan…. mmg Riz telah mengucar kacirkan hidup aku…. perasaan aku….. jiwa aku dan macam-macam lagi la. Riz sedih….aku pun sedih….dia down… aku pun down. Hmm….macam macam lagi la kan. Rasanya aku tak pernah minat kat mana2 artis sampai tahap giler babas camnie. Huh…. Tak tau nak cakap la. Tak pasal2 aku vote Riz hari nie… padahal selalunya kalo aku nak vote…. biasa paling awal pun aku vote hari jumaat…. Kalo tak biasanya hari sabtu time konsert. Tak kuasa tau astro nie…. saje jer nak suruh aku vote banyak2. Sabar je la aku…. Apa2pun memang aku resah gelisah jer dua tiga menjak nie…. Kenapa ek? Entahlah…. Harap2 sangat jangan sampai Riz terkeluar. Nadia pun…. Tak sangkakan? Masa mula2 AF6 aku mmg suke Nadia tapi pastu Riz lak take over. Tapi la nie…. mereka berdua tu kamceng la plak. Doa aku untuk mereka berdua…. Moga mereka sama-sama berjaya……. Minggu nie…. segala susah dan senang dah mereka tempuh bersama. Memang bukan mudah.... tapi sekurangnya bagus utk mereka dan kita pun….menilai erti persahabatan…. menyayangi orang yang menghargai kita….. memastikan kita senantiasa ada di saat diperlukan… oleh ….seseorang sahabat … seorang teman atau sesiapapun…. kerana itu maknanya kasih sayang. Ceh…. Kan aku dah cakap…. Emosi aku tak stabil. Baik aku diam. Nanti makin melalut lak aku nie. ngehngehngeh

No comments: