Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, May 16, 2008

Layaaaaaaan

Aku tak tau ler apasal dari semalam aku rasa dup dap dup dap jer. Jenuh aku nak tafsir rasa dup dap tu. Tapi tak de jawapan ler. Bertambah lagi la tensen aku nie. Siap aku dok cakap kat orang-orang yang rapat dgn aku….apasal ek…. Aku cam risau jer… aku dapat rasa tau sesuatu yang berbeza dalam diri aku nie. Tapiiiiiiiiii aku tak tahu jawapannye apa. Adakah semua apa yang aku rasa nie semata-mata sebab RIZ jer? Cis…. Cam tak percaya jer aku…. macam ler hidup aku nie hanya ler si RIZ tu. Padahal banyak lagi benda atau orang lain yg aku leh fikir. Apasal la si Riz nie jugak? Apa keheinye yong? Help!!!! Help!!!! Rasanye aku memang minat RIZ semata-mata kerana bakat die jer. Kalo yang lain-lain tu…. Rasanya sekadar Ajinomoto jer…. Nak sedapkan rasa. Kalo tak de pun tak per. Ada…. Leh jugak. Tapi jangan terlebih….kang naik darah tinggi weh. Ceh…. Tak pasal-pasal aku gi iklan Ajinomoto lak kat sini. Tapi mmg yer pun….. kalo aku cakap cam terlebih sudah sebelum-sebelum nie…. ianya hanya utk menyedapkan rasa jer. Percayolahhhhhhhhhhhh cakap den. Okey ler…. Aku nak tulis sesuatu yang mereng semereng otak aku kebelakangan ini. Aku dah tak larat nak sedih-sedih plus risau-risau nie. Aku nak mencari bahagia aku yang hilang. Please….. Kembalikanlah bahagiaku yang hilang. Nak tengok aku bahagia? Sonang bai tu…. AFUNDI RIZ. Hehehe. Layaaaaaaaaaan.

RIZ oh RIZ
Ko buat apa kat aku
Nak tido pun tak lalu
Asyik dok fikiaq pasal lu

RIZ oh RIZ
Awat merdu giler suara U
Cam makan madu
Buat aku tak lalu
Ramai minah dok syok kat lu

RIZ oh RIZ
Hang jangan pegang tangan Nadia selalu
Nanti mata ‘madu-madu’ lu berbulu
Tak pasal-pasal dapat penyapu
Ah….... Ah…...tak tahu

RIZ oh RIZ
Sabar je la aku
Ramai yang perasan depa baik selalu
Dok asyik kutuk lu
Buat aku berbulu
Terus nak AFUNDI lu selalu

2 comments:

Sarah said...

tulah...apa ilmu yg budak ni dah buat kat kiter...sampai kita tak lau makan..taklena tido dibuaynyer..aku pun selalu susah ati gak...bila di pikirkan balik..aku fikirkan ttg RIZ je..ish ish...jom AFUNDI RIZ

sweetyaya@sweetrussyaya said...

tu la Sarah. Tak penah rasanye minat kat penyanyi sampai tahap camnie.Yes... terus afundi RIZ.
Minggu nie penting utk kita tgk Riz kat final