Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, May 23, 2008

Jadikan RIZ juara AF6

Wah….. dah nak habis AF nie kan. Cam tak percaya jer aku….. dah nak 10 minggu aku dok melangut dgn AF nie sampaikan selama 10 minggu nie….. nak gi dating pun malas. Sabar je la kan. Pastu sanggup tu tak balik kampung terutama lepas aku teroyan kat si Riz. Hahaha….Giler babas betul. Nasib apak aku tak bising. Bertuah punyer anak kan. Bukan apa….. dok rumah sendiri senang aku nak mengevote…. Lagipun kat kg…. x der astro. Anak sedara aku sekolah beb….. channel free yg sedia ada pun depa tak study…. Ini kan pulak ader astro. Lagipun tak sesuai beb…. Kalo depa tgk af…. Kang berebut plak kat si riz tu…. Camno tu? Tak sesuai langsung. Lagipun kalo depa nak mengevote…. Sah2 ler duit aku jugak. Baik aku sorang dok teneng si Riz tu kan? hahaha…. Gila kuasa betul. Jap…. Aku nak iklan leh.


AFUNDI RIZ
Send to 32999
@
13720 09
@
13710 09
Yg lain…. Maaf ler…. Aku tak ingat



Hampir 10 minggu AF6 nie berjalan…… sungguh aku tak sangka….. aku telah terjebak dgn AF6 nie dalam tahap yang boleh aku kategorikan……hmmm…… apa ek…..kalo terlampau…. sesuai ke?…..ok la kot kan….hehehe….. jgn aksi terlampau dah la yer. Tapi itu ler yg aku rasa….. semuanya semata-mata kerana seorang yang bernama RIZ…..Tak tahu ler aku….walopun aku rasa terlampau….. sampai sekarang…. aku langsung tidak menyesal walopun….. Riz dan AF6 nie telah membuatkan kehidupan aku tidak setenteram sebelum2 nie. Apataknyer….sampaikan setiap yg riz rasa kat AF tu macam aku rasa sekali…. Adeh rasa terlebih jerk an.….. tapi mmg betul ler…. Sampai sekarang aku cam masih lagi rasa akan kesedihan dan kehinaan yang riz rasa masa mula2 Riz kena complain dek cikgu Ramli dan kawan2 die kat AF tu. Hmmmm…. Aku percaya mereka mmg tidak kenal riz lagi masa tu…. Tapi percayalah…. Aku mmg ada kawan cam mulut si Riz nie….. tapi apa yang aku perasan dan sedar…..seteruk-teruknya anggapan orang terhadap cara mereka bercakap tapiiiii……….merekalah jugak kawan aku ketika aku sedih…. Kawan aku ketika aku menangis…..kawan aku ketika aku rasa down…..kawan aku ketika aku perlukan seorg pendengar yg baik…. Kawan aku ketika aku rasa susah…. Dan mereka jugak….. tak penah nak berkira soal wang ringgit dgn aku. Jadi aku mmg ler tak kesah sangat pasal mulut puaka ker apa ker…… kena yang penting…. Hati die. So….. Riz….. terima kasih kerna menjadi diri ko sendiri…. Tak perlu plastic atau hipokrit…. Kiter sama jer lah riz…. Aku selalu kata pada diri aku sendiri bahawa aku manusia biasa yang tidak terlalu baik dan rasanye tidak jugak terlalu jahat. Dan pasal tu….. aku tidak mengharapkan orang lain menjadi sesempurna manusia. Aku menerima orang sekeliling aku sebagaimana aku mengharapkan mereka menerima aku seadanye aku. Ceh wah…… terlebih sudah.
Oh ya lupa lak aku….. aku langsung tak komen amenda pun pasal konsert ke 9 tempoh hari. Minggu yg mencabar kan? Alhamdulillah Riz berjaya gak ke final setelah menempuh pelbagai rintangan sepanjang beliau berada di AF. Aku rasa awal minggu tersebut memang bukan hanya mencabar utk Riz tapi mencabar utk aku jugak. Sakit dada den. Apa2pun persembahan terbaik utk minggu tersebut bagi aku adalah……… jeng…jeng….jeng








Apa yang ingin aku katakan biler aku tgk Riz dan Nadia nyanyi lagu Endless Love nie terutama utk Riz la coz die yg paling feeling habis biler nyanyi lagu nie….. aku nak bagi die segala bintang kat langit tu. Aku suka sangat2. Aku rasa Riz nie biler die menyanyi….. bukan suara die jer yang menyanyi tapi mata die…. Raut wajah die….senyuman die….semuanye turut sama menyanyi. Hmm…. Cakap pasal senyuman…. Aku baru prasan yg Riz nie ada lesung pipit. Patut ler manis jer senyuman die kan?
Oh yer…. Pasal lagu time final nanti…. Alamak Riz…. Ko telah buat pun aku tiba-tiba jer suka kat lagu 11 jan tu. Semoga ko berjaya Riz.....hmm..... dan nadia jugak. Amin


AFUNDI RIZ
Send to 32999
@
13720 09
@
13710 09
Yg lain…. Maaf ler…. Aku tak ingat

Okey semua..... jom jadikan Riz juara... Bukan sekadar kat hati kite tapi kat AF6. Oh....yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments: