Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, May 7, 2008

Demam Riz

Pagi yg gelap…..kini sudah terang. Lalalalalalala…..lalalalala. hehehe. Nampak beno aku tak hafal lagu hujan tu kan? Tapi kan….aku nak bagitau la kan. Aku rasa pagi masih gelap lagi…. Tak terang2 lagi la. Gelap utk aku dan riz. Eh….bukan kekasih gelap okey…..jgn salah anggap. Actually aku tiba-tiba jer terasa tak sihat sejak senayan. Hehehe.. Paham ke perkataan senayan tu apa? Bahasa org lame perak…..hari isnin la. Eh….betul ke? Pandai2 jer aku nie kan. Tapi tu la kan…. aku tiba2 jer dok batuk….selesema….sakit kepala….demam pun yer. Adeh…..Aku mmg jarang sakit2 nie tapi bile tak sihat jer…. Mesti terasa tak larat sangat. Nasib baik ada ubat “Riz”. Gagah2 le jugak nak menaip blog nie. Agak2 keadaan aku sekarang nie sebagai tanda yg aku turut sama bersedih dgn riz yg masih dok tak puas hati dgn lagu lascar cinta die tu kot. Maklum le sehati sejiwa. Ceh…. Tak habis-habis perasan. Tapi….. ibarat kate anak sedara aku….. aku dah kena penyakit Demam Riz. Hehehe. Ye la tu. Demam Riz pun demam riz la. Aku relaaa gitu. Jgn jadi cam anak sedare aku dah ler. Kesian kat die tau. Minat kat faizal…. Faizal kluar….. Tukar minat kat alif…. Alif pun keluar. Adeh…. Nasib die tak minat kat riz. Kalo tak aku nak suruh die mandi bunga 3 hari 3 malam. Bukan apa…. aku takut penyakit “K” tu berjangkit kat riz la pulak. Mahu aku meraung nanti. Ye la…. dah la minggu nie cam menakutkan la plak tgk si riz nie. Nampak beno die tak suker lagu lascar cinta tu. Buat riso org ajer riz nie tau. Harap riz kuat semangat la. Rasanye lagu tu okey apa…. riz buleh nyanyi punyer. Sesuatu yg lain dari riz dr yg biasa kite lihat die dlm konsert2 sebelum nie. Itu yg aku harapkan. Kadang2 benda yg susah atau tak suker tu akan buat kite lebih bersungguh-sungguh tapi yg paling penting kite mesti berfikiran positif. Hmmm…… pandainye aku bercakap. Padahal sebelum nie….. riz dpt lagu yg cam sesuai dgn jiwa die pun….. aku nervous bagai nak giler. Kali nie…. Lagi le rasanye. Adeh….mmg dah sah ler aku dah kena demam riz nie…. tapi bukan yg selesema + batuk atau yg sewaktu dgnnye tu. Nanti aku nak listkan SINDROM-SINDROM DEMAM RIZ yg ada kat aku. Adakah anda rasa apa yg aku rasa? Moh ler kiter tgk sama2….. sapa yg kena.hehehe
• Tiba2 jer terasa riz cam kurus jer….hensem gitu
• Terasa tekak loya jer + perut memulas. Nervous sesangat time hari konsert….. takut riz tak perform best
• Tangan dok asyik pegang henpon ataupun telefon rumah & tekan & tekan & tekan……terutama hari jumaat dan sabtu
• Asyik dok mengadap computer….. layan internet sesajer…. Tak kira pagi, petang, siang & malam. Nasib baik kena tido. Tu pun tido dgn computer/laptop.
• Dok dgr lagu yg riz nyanyi masa konsert jer….. cam dah tak der lagu lain dah
• Tido riz…makan riz…minum riz….leh kata semu buat dok ingat riz sesaje

Hem…. Apa lagi ek. Nanti2 le aku tambah kemudian. Dah lewat nie. Kate tak sihat. Ish..ish.…. Aku nie mmg dah sah2 demam riz. Daaaaaaa

No comments: