Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, May 17, 2008

Dua hati yang bersatu


gambar kredit kat kelab ria kat forum cari







Sukenya aku tgk Riz nyanyi lagu Salam Terakhir sambil mata dok jeling-jeling kat Nadia. Wah… mmg best lagu tu tau. Antara lagu-lagu yang pernah menjadi kecintaan aku sebenarnya. Tak sangka lak Riz nyanyi lagu tu. Tapiiiii mmg la tak sesuai la utk Riz nyanyi lagu tu. Aku tak sukee…. Tak nak…. Tak mau…. Tau sanggup…. ? Heppp…. Jangan salah sangka okey. Bukan maksudnye suara Riz tak sesuai nyanyi lagu tu. Riz nyanyi sedap gileeer okey. Sampai cam nak meleleh air mata aku nie. Tapi maksud aku….. aku tak nak Riz ucap salam terakhir kat AF tau. Die harus stay kat AF tu sampai la konsert akhir nanti. Kalo die tak der, harus aku boikot AF6 tu nanti. Cakap pasal jeling menjeling dan renung merenung antara Riz dan nadia nie kan…. buat aku lak terlebih feeling. Pastu apalagi kejiwangan aku pun menjelma. Sanggup tu… aku mengodek Kamus Dewan aku yang dok terperuk kat rak buku aku tu semata-mata pasal aku nak cari perkataan yang sesuai utk melayan kejiwangan aku nie. Tapi kan…. mmg ler tak der idea. Jenuh gak ler…. Sampai tertido kat depan laptop aku nie ha. Lastly…. Ni jer yang aku mampu hasilkan. Okey ler tu atau ko ek???? Ala bantai jer la kan?


Dua hati yang bersatu
Menyimpan rasa dalam jiwa
Dan mata berbicara
Mengungkap rasa yang meronta
Yang tidak terluah
Dan tersembunyi di ruang hati


Dua hati yang bersatu
Bertemu dalam lagu
Bagaikan gesekan violin
Indah mempesona
Menyentuh rasa
Menyentuh jiwa


Dua hati yang bersatu
Bagaikan debu yang berterbangan
Tiada di penglihatan
Namun tiap waktu menemani
Dalam suka dan duka
Sayang dan benci


Dua hati yang bersatu
Umpama bulan dan mentari
Indahnya bulan itu
kerna pancaran mentari
Yang terus bersinar
Sampai akhir pasti
Dan itulah pengorbanan
Sebuah kasih yang sejati

5 comments:

Hope doesnt hurt. Expectation does. said...

sesungguhnya aku juga mempunyai perasaan yang sama pabila melihat mata Riz menjeling2 Nadia ketika nyanyi lagu Salam Terakhir tu..Cewah.Hehehehe.

anazus said...

akak pun camtu jugak.. rase cam muda balik tengok depa ni...anyway.. Astro patut manipulate this couple..especially during konsert akhir nanti..buatkan video klip nadia riz dalam lagu 11 januari..mesti gempak...

sweetyaya@sweetrussyaya said...

pryncezz
best kan pasangan nie.... tak perlu berkata-kata.... mata dah cukup berbicara.....wah jiwang lagi aku...hehehe

sweetyaya@sweetrussyaya said...

anazus
kalo astro buat cam final af1 masa time vince dgn liza dan khai dgn rosma dulu....best jugakkan?

Hope doesnt hurt. Expectation does. said...

boleh pgl dinah je.Hehehe..Mmg best sgt..Mata mereka smmgnya sdg berbicara..hehe.
Aku heran sket..Nape astro tak buat camtu yek?Jdkan Nadia sbgi prop ke..tolong2 kwn ke..