Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, August 2, 2009

H1N1..... bowling...... kopi mai secawan

Nampaknyer bilangan orang yang terkena jangkitan H1N1 semakin meningkat...... menakutkan betul. Kelmarin org HQ dari bahagian perubatan datang ofis aku bagitau ada sorang staff mereka telah terkena jangkitan virus & mungkin mereka pun kena quarantine & kami pun dah dibekalkan dgn benda nie.....





Dgr citer dari ofismate aku yg duduk serumah gan sorang doktor yg bertugas kat hospital kat tempat aku...... mmg dah ada kes H1N1 kat tempat aku nie. Adeh..... nampaknyer langkah berjaga perlu diambil dari skrg. Tapi tu lar........ semalam aku gi ipoh coz ada tournament bowling..... keluar dari situ....... member ajak gi The Store...... ada sale utk member card. Dgr perkataan 'Sale' jer luper nak ambik langkah berjaga-jaga..... punyalah ramai org..... last2 kita org kluar tanpa beli apa2 pun..... tak larat nak beratur utk bayar.


Hmm..... bercakap pasal tournament bowling semalam...... sebenornyer masuk tournament tu bukanler pasal nak tunjuk terer main. Rasanyer mmg tak terer langsung. Tapi terpaksa memaksa diri utk main...... la nie kat tempat keje aku..... pencapaian prestasi bukan jer dinilai dr kecemerlangan keje jer tapi aktiviti luar pun kena cemerlang.... tu yg gi redah jer main bowling. huhuhu....... Dok praktis ler jugak sebelum main tapi mmg ler bola tu bulat..... nak golek ke longkang jugak die....hehehe...... lagi pun mmg tak de stamina lar..... dah lah sampai 4 games.... mau tertanggal tgn aku..... tak larat nak angkat...... dah la lubang hidung bola tu punyer ler besor..... tgn & jari aku yg comel nie.... tak mampu ler nak kepit bola bowling tu..... tapi mula2 boleh gak la capai 100 masa game pertama tapi masa game ke empat terus dpt 41 jer.huhuhu.




Dan sebelum balik semalam........ kami sempat pekena kopi kat kopi mai secawan..... Rupernyer menggoda kita utk mencuba & rasanyer pun sedap & yg penting harga die pun edak ler mahal.



Nak tahu kat maner lokasi kedai makan yg jual kopi nie...... lokasi sebenornyer senang jer.... kawasan simpang pulai, ipoh...... setentang dgn Riamoda simpang pulai. Kalo pernah pergi cameron highlands ikut Jalan Cameron Highlands - Simpang Pulai.... kedai makan nie betul2 susur selepas susur keluar kat jalan tu membelok ke kiri. Cume kena hati2 sikit la biler nak parking kat situ sebab betul2 lepas traffic light..... kenderaan biasanyer laju kat situ.







No comments: