Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, August 20, 2009

OST

Nur kasih - Yasin (OST Nur kasih)

Aku mmg sedang giler mengikuti citer nie skrg..... hari jumaat mmg antara hari yg aku nantikan coz tak sabar nak tahu sambungan citer nie...... Bravo Khabir Bahtia & Mira Mustafa






Apa artinya cinta - Melly & Ari Lasso (OST Apa artinya cinta)

Aku mmg tgk filem nie kat vcd..... aku beli vcd tu pasal aku suke menonton filem yg mengandingkan Shandy Aulia gan Samuel Rizal..... aaha... mereka tu sweet bersama




Pujaanku- Melly & Jimmo (OST Apa artinya cinta)




Sepi-Yuni Shara (OST Sepi)

Filem Sepi....salah satu karya Khabir Bhatia & Mira Mustafa yg best...... hehehe.... terpromote dua insan seni yg hebat nie




Pejamkan matamu-aku tak ingat nama penyanyi (OST 9 Sept)

Aku suke lagu nie...... biasa la....aku kan jiwang.... korang nak gelak pun gelak la..... aku tak kesah...... kurang2 aku jujur dgn diri aku kan

K......... enjoy yg nie dulu..... nanti aku cari lagi OST kegemaran aku..... sebenonyer byk giler tapi malas la plak

No comments: