Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, August 17, 2009

Alhamdulillah

Alhamdulillah...... hari nie aku berjaya menyelesaikan segala yg telah menimbulkan gundah di hati aku. Terima kasih Tuhan...... Al-Matin ~ antara 99 nama Allah yg bermaksud Yang Maha Kukuh atau Perkasa - Allah S.W.T Maha Hebat KemampuanNya serta Maha Teguh KeputusanNya.

Nak tahu...... semalam aku mmg dalam kesulitan sampaikan susah nak tido..... jadinya sementara melayan mata yg tak leh tido tu....... aku pun amalkan zikir Ya-Matin nie semalam. Berdasarkan buku Tafsir Sufi dan Fadhilat 99 Asma'ul-Husna yang aku baca...... zikir Ya-Matin nie apabila dibaca semasa kita dalam kesulitan, dengan melakukan zikir tersebut sebanyak-banyaknya disertai dgn ikhlas hati, insyaAllah kesulitan itu akan lenyap.

Dan alhamdulillah....... segala kesulitan yang aku alami telah lenyap hari nie.

No comments: