Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, August 10, 2009

Hepi & sedih

Terjaga pagi2 begini dgn 2 perasaan yg bercampur. Hari nie aku dah janji gan kawan aku nak ambik jubah sama nanti. Ikut perancangan..... aku akan drive ke rumah kawan aku pastu letak kereta kat rumah die pastu naik kreta die & ambik kawan kat kk (kuala kangsar) & gi sama2 ke penang utk gi ambik jubah. Aku jugak sempat sembang kat fon gan sorang kawan aku (zehan).... dia tanya pasal apa yg kena bawak pagi nie masa pegi sana & katanya moga dpt jumpa kat sana nanti. Tiba2 pg nie...... aku terima sms dari die....... die kena masuk wad coz turun darah banyak pasal tgh mengandung 2 bulan. Lagipun rasanya siang semalam die travel dr jb ke taiping. Kg dia kat Taiping & keje kat JB. Sedihnya..... Moganya zehan dan bayi yg dia kandung selamat. Amin.

Entah kenapa..... tetiba aku teringat saat kami sama2 susah payah belajar, buat assignment & exam dulu. Cabaran utk sorang pelajar sepenuh masa gan pelajar part time nie mmg tak sama. Terutama mereka yg dah bekeluarga lagi la susah. Apa2pun tu semua dah berlalu....... yg penting moga zehan dan bayi dia selamat. Sedih sgt bila kenangkan die saat ini. Dan aku tak leh nak tido pasal tu.

No comments: