Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, August 11, 2009

Adeh.....

Sejak dari minggu lepas...... ofis aku kena buat door to door yg dipanggil opps kesan. Teramat la penat. Tapi yg parah aku rasa hari nie aku rasa...... group aku buat kat area berdekatan gan UPSI. Adeh..... mmg cari nahas la aku rasa. UPSI baru je bukak pas tutup sebab H1N1. Aku tak tau sebab apa tetiba aku rasa sakit sgt kat area dahi aku. Sakit kepala barangkali. Aku tak sure sakit apa coz biasanye kalo aku sakit kepala..... bahagian kepala yg sakit tapi kali nie cume kat dahi aje. Aku pun konfius dibuatnya. Risau pun ada jugak bila bilangan org yg meninggal sebab H1N1 nie makin meningkat. Hari ahad lepas..... aku gi hospital Ipoh pasal melawat saudara bersalin tapi anaknya tak cukup bulan & kena tahan hospital. Adeh..... mmg ramai betul org kat hospital tu walaupun hari ahad. Kaunter org ambik ubat beratur panjang. Suspen dibuatnya. Lagi tgk org bertopeng lagi buat aku cemas. Masa melawat kat hospital pun cam dah tak sama dgn dulu. Seingat saya dulu kalo hari ahad...... waktu melawat dari tghhari terus ke petang. Tapi kali nie..... waktu melawat cuma time tghhari & petang cam weekday. Hmm..... bercakap balik pasal sakit kepala tu.... aku balik rumah..... mandi..... solat..... makan ubat...... terus tido...... sedar2 dah pukul 8.30 mlm lebih. Bangun2 nie terasa sakit tekak pula. Adeh.... suspen betul. Harap2 tak de yg serius. Aku nak konvo hari sabtu nie. Nak keluar beli jus oren pun malas. Jus oren tu bagus utk elakkan selesama..... vitamin c kan.

Hmm...... bercakap pasal konvo. Aku tgh pening memikir nie...... kawan2 ajak sambung study. Camner ek? Ikutkan hati mmg la nak tapi takut tak terbuat jer. Kalo ikutkan mmg la nak termuntah rasanyer nak buat dua benda dlm satu masa..... keje + studi bukannyer satu benda yg mudah. Dah la keje aku nie perlu travel..... bila balik rumah jer penat ya amat. Tu yg rasa nak relak jer tu. Tapi bila fikirkan masa depan..... hmm..... sapa la tak nak pegang gaji sampai 6 angka kan. Ya Allah..... kuatkan la semangat aku nak study. Amin.

No comments: