Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, August 7, 2009

Pening

Adeh..... pening kepala aku duk survey hotel utk konvo minggu depan. Try booking panel hotel tempat keje aku pun..... x de kekosongan la plak. Padahal ada 2 hotel kat penang yg jd panel. Tensen betul. Member aku plak mintak tolong aku booking utk dia sekali. Itu yg susahnya coz aku kena tanya dia dulu samada dia setuju gan rates hotel2 y aku dok survey tu. Susah betul. Tak tolong mmg tak sampai hati. Kesian kat dia. Dia call aku pg tadi bagitau yg die takut die kena tahan pasal pg tadi dia ada menunjukkan ada tanda2 H1N1. Badan die panas sgt. Ye la..... dah la mmg die keje kat salah sebuah hospital swasta kat melaka tu..... hmm..... bukan keje sebenonyer tapi bisnes. Dia & family dia dpt tender sediakan makanan utk pesakit dan juga menjual kat kafeteria hospital tu. Dah sah2 la mesti dok berulang ke hospital tu. Kesian die kan..... aku pun tak tau nak tolong camner. Yg paling haru..... aku sebenonyer tak pernah buat transaction kad kredit kat internet nie....... jd camner ler nak booking hotel guna internet nie..... Ish..... ish..... kampung bebeno aku nie kan....hehehe. Sebenornye aku mmg tak konfiden gan transaction kat intenet nie...... tu yg tak penah terfikir nak buat tu. Tapi bile camnie..... sapa yg susah..... aku jugak....hehehe. Padan ler gan muka aku.

No comments: