Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, August 25, 2009

Sedih sangat.....kan....kan....kan

Sejak semalam mmg sedih sangat................. semuanyer gara2 nur kasih. Ye la.... norisoperaline iaitu channel youtube tempat aku bertenggek utk tgk citer nur kasih tu terpaksa remove semua citer nur kasih yg dia dah upload pasal media prima dah kluarkan amaran kepada dia. hmm.... tak tau nak cakap apa la kan..... mmg la hak media prima sume tu. Apa2 pun thanks teramat utk norisoperaline atas apa yg telah dia lakukan sebelum ini. Tapi semalam la kan sempat aku tgk balik nur kasih episod 13....... aku terperasan sesuatu.....jeng3... hehehe.... tak de apa sebenonyer cume aku terhepi coz baju yg tiz@nur amina masa dia gi site gan remy@adam tu sebijik cam baju aku....huhuhu....tah apa2 kan....cam bebudak. Benda camtu pun buleh buat aku terhepi. Seingat aku..... aku beli baju tu masa aku gi kl jenjalan masa merdeka. Tapi aku tak ingat aku beli kat mane. Tapi aku mmg suka pakai baju putih walopun mmg tak berapa pandai nak jaga baju putih nie. Silap sikit kotor. Apa2pun harap sgt media prima akan kluarkan drama nie dlm btk vcd. Kompem aku akan beli nanti.

No comments: