Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, August 29, 2009

Nur Kasih Episod 14....... penuh air mata

Mmg leleh episod 14 citer Nur kasih yg ditayang..... sampai la nie aku dok ingat kata-kata Nur Amina kepd Aidil bila dia dpt tahu yg Adam ada isteri lain..... "bodohnya Nur bang...... bodohnya Nur......" . Sedih ok part tu..... penghayatan Tiz Zaqyah masa tu aku rasa antara yang terbaik sekali yg pernah dia lakonkan. Gelora hati dia tu boleh terasa kat aku. Tak sedar beb...... leleh. Tapi apapun episod 14 mmg banyak yg leleh. Part Aidil minta maaf gan Adam pasal dia ada hati pd Nur sebelum tu...... syahdu giler. Apa2pun aku puji lakonan pelakon2 utama dlm citer nie......terutama Tiz coz dia antara pelakon baru bagi aku tetapi dia berjaya melakonkan watak dia dgn berkesan. Lagi pun aku tak pernah menonton apa2 drama lakonan dia sebelum nie..... tu yg aku agak surprise dgn bakat lakonan dia dlm citer nie. Dan lagipun aku rasa asyik tgk pelakon2 yg sama pun boring jugak. Dan bila munculnya gandingan pelakon-pelakon muda memegang watak utama seperti Remy Ishak.... Tiz Zaqyah.... Fizz Fairuz..... Ummi...... menjadikan cerita ini sesuatu yg segar. Betul tak????



Pasangan Adam & Nur (Remy & Tiz)




Terus terang aku la nie mmg betul2 meroyan dgn citer nie..... boleh katakan tido nur kasih.....makan nur kasih..... segalanya nur kasih. Tak sabar nak tunggu episod minggu depan. Dgrnya dah ada scene di Jordan. Mesti menarik kan?

No comments: