Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, August 22, 2009

Nur kasih episod 13

Dah lama tak stori pasal drama nur kasih nie. Episod semalam mmg best...... tu yg bersemangat nak menulis tu tapi sebenornye aku cume sempat layan citer tu pagi tadi lepas subuh. Terima kasih bebanyak la kat norisoperaline channel yg upload citer tu. Aku jengok kat website tv3 belum kluar lagi episod semalam. Malam tadi masa nak gi terawih pun dok fikir........ mesti ada org upload kat youtube. Nasib baik tak jadikan alasan tak nak gi terawih sebab nak tgk citer nie. Kesian si Khabir Bhatia tu...... padahal drama Nur kasih penuh gan keinsafan la bagi aku.




Aku suke gan keromantikan si remy ishak@ adam masa nie

hahaha.... aku suke time nie.... adam jeles gan Datuk yg bermisai ala2 Datuk K tu..... masa tu sengih aku sama gan sengih si Nur Amina yg dah prasan si adam tu jeles....hahaha





Aku agak tersentuh hati bile tgk nur amina genggam tangan adam & adam terharu sampai menitis airmata.... touching giler...... apa2pun adam kena tempuh segala kesilapan yg pernah dia buat & kesilapan itulah yg kini menjadi benteng pemisah di antara dia dgn nur amina


Masa nie..... aku rasa aku boleh sakit jantung bila tgk si sarah. Adeh..... gedik betul dia tu

No comments: