Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, August 4, 2008

Cuti-cuti Malaysia di Pangkor-Part 1

Huwaaaaaaaaaaaaaaaa.........betui ker dak AF6 gi Pangkor 4-12 ogos. Apasal laaaaaaaaaa aku tercepat gi ke sana....ni nak nangis guling-guling nie. Kalo aku tau awal mesti aku....... kurang2nyer tinggal jejak aku utk Riz....hehehe..... tak habih2 nak meroyan nie....

Kalau ler aku tahu yg Riz nak ke Pangkor......mmg ler aku dah tulis kat batu-batu besor kat Pangkor tu..... Riz.... yaya lapp u (hahaha....jgn dilayan kepala sewel nie)


Lupa.....masa kat saner...aku dok kat Pangkor Coral Bay Resort, Pantai Pasir Bogak.....hmmmmmm.......gambor kolam renang jer ler yg ader....lupa nak ambik gambor lain...lagipun gambo yg ader makhluk Tuhan paling seksa tu....kena sensor la....hehehe


Pemandangan dari balcony bilik yg aku ambik.....nampak tak pulau tu.... tu Pangkor Laut.....







Jap.......iklan sebentar....ngeh..ngeh..ngeh


Hari pertama sampai (jumaat petang).... sempat gi tempat kat atas tu....tak ingat nama ler...tapi ader replika tembok besar china tu.... tapi gambo replika tu tak ambik la plak....huwaaaaaaa.....pasal time tu dok terleka dgn ikan besar aku ler lebih kurang





Nampak tak bayang2 tu....itu ikan ler.... tak berapa pasti apa nama ikan tu....tapi itu ikan air tawar..... besar cam aku agaknyer.... kalo aku terjatuh dlm tu....leh jd makanan die ler kot





Ni kat Dutch Port....mmg cantik tempatnyer & kalo dilihat mmg ler sesuai biler satu masa dulu Belanda jadikan tempat nie sebagai kubu pertahanan dr serangan musuh mereka


Dua2 tempat nie masih lagi kat Dutch Port......

Nie antara gambo yang sempat aku ambik masa hari jumaat petang....mmg dah lambat pun sampai kat sanar....so...tak dpt nak jalan banyak tempat.... lagipun gambo banyak kena sensor pasal bayaran untuk siar gambo tu kalah harga nak tunjuk gambo si shiloh....anak si brat gan angelina jolie tu...hehehe

No comments: