Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, July 28, 2008

Panas....panas....panas....pusing......pusing.....pusing

Wah.......lama giler aku tak update blog kan........malas sebenornyer.....Apa2pun aku kembali sebelum pastinyer bercuti lamer lagi pasnie....gi kursus ke penang dan balik dr penang hari kamis....jumaat sampai ahad nak cuti2 malaysia ke pangkor. Sajer jer nak rehatkan minda sebelum aku disewelkan oleh assignment aku yg belum siap tuuuuuu.........huwaaaaaaaaa. Apa2 pun......kali nie aku nak sentuh sikit pasal isu panas....panas....panas......pusing....pusing......pusing

kat rumah lepak aku tu.......ceh....cam tau2 jer si riz tu kan.....gi nyanyi lagu nakal la plak .....ngeh....ngeh....ngeh..... Aku mintak maaf kalo aku kelihatan bersalah..... aku sebenarnye amat menghormati sume org dan menerima sesiapa pun mereka dgn seadanyer.....cam aku sendiri...... aku tak der ler nak ngaku diri aku baik...... kan aku dah cakap.....aku manusia biasa yg tidak terlalu baik dan rasanyer tak pulak terlalu jahat...... dan kalo kelihatan terlalu jahat......aku tak tahu lerrrrrrrr.......nak cakap...... penjara kat malaysia nie dah penuh rasanyer weiiiii..... gurau jer..... Apa2pun aku sukeeee bangat sama itu Riz dan atas sebab tu gak aku sukeee sume org yg sukeee Riz...... boleh gitu..... kalo nak harap aku sorang dok puja si riz tu......tak leh cari makan si riz tu.


Gambar yg buat aku panas.....panas....panas.....pusing.....pusing.....pusing buat masa skrg

Shhh.......... pinjam avatar seseorg.......jgn kabo die..hehehe





Nie plak vc yg buat aku panas....panas....panas....pusing....pusing...pusing.....

Thanks to Riachannel

Aku betul2 tak sangka Riz mampu nyanyi lagu nie dgn baik....siap gelek2 lagi. Bravo Riz....luv u.muah

Ok........... cau cin cau

No comments: