Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, August 8, 2008

08.08.08


08.08.08 cantik kan tarikh nie. Dulu2 biler tiba 08.08 tu mmg ler ingat sangat pasalnyer tu tarikh lahir salah seorang sahabat baik aku...... sekarang pun aku masih ingat lagi tapiiiiii dah tak der apa lagi yang penting dgn tarikh tu coz orangnyer dah tak der.......... sudah berada di dunia lain....... Alfatihah untuk die........ Moga ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Nilai persahabatan itu tetap ada di hati aku...... selalu............. senantiasa. Dan aku menunaikan tanggungjawab aku sebagai seorang sahabat dengan cara yang berbeza dari beberapa tahun dahulu...... insyaAllah..... moga aku tak akan lupa menunaikannya.


SAHABAT


Sahabat
kehadiranmu

Meskipun asing
namun terasa dekat
Memberikan ku senyum
Memberikan ku tangis

Sahabat
Ikatan ini
Terbina atas dasar memahami dan mengerti
Memberi dan menerima
Dan pastinya……… antara kita
Tiada yang terhebat
Tiada yang terbaik

Sahabat
Persahabatan ini
tidak juga terbina kerna kesempurnaan
Antara kita
Tetap ada marah…… tetap ada rajuk
Tetap ada segala rasa yang lainnya
Namun rasa sayang itu
Menjadikan kita seorang yang pemaaf .......
seorang yang memahami
Menerima seadanya......... seadanya kita

No comments: