Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, August 27, 2008

Hanya Sandiwara Studio version

Lama aku tak update blog nie.........cam biasa tak yah cakap......malas.....malas.....malas....huhuhu....ratu malas betul. Tapiiiiiii hari nie aku ter....ter....ter.....alamak cam lagu dangdut si ifa raziah la plak.....huhuhu....nak cakap terexcited sebenonyer dan nak berkempen sekali ler.....wawawa.... demam kempen pilihanraya Permatang Pauh tu berjangkit kat aku gamaknyer. Bukan nak kempen ape ler.....cume nak ajak korang...... pengguna maxis ok..... meh ler beli lagu Hanya Sandiwara versi studio yg tak der hahaha tu.... best layan lagu tu....... mendamaikan hati.....mensayukan jiwa..... wawawa....... pandainyer aku.... mensayu bagai..... ade dlm kamus ker???? .......... huhuhu ... ampun DBP. Tapi mmg ler........ aku dah semakin makin makin suke Hanya Sandiwara versi studio nie. Terasa sayu ok bile dgr...... terasa ditinggalkan kekasih ler plak..... huwaaaaa....... okey ler..... aku tgh bengang gan tenet aku nie....slow bebeno..... upload lagu hanya sandiwara studio version tu kat imeem dari tadi tak muncul2..... baru nak eksyen gan korang.... tak kuasa haku.....tak berkat....huhuhu....




Type GET 10190099 and send to 29000
*************** utk pengguna hotlink maxis ajer yer**************
oh ya........... RM5.00 harganyer




jom dgr lagu nie sampai lebammmmmmmm beramai-ramai......... Riz dpt komisen kan....biler kiter beli lagu nie........jgn ingat nak download free jer yer......sian Riz.......kalo tak kesian gak......tgk gambo kat bawah nie.... huhuhu




No comments: