Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, August 31, 2008

Jom speku artis yg duet gan Riz

Berdasarkan info.....katenyer Riz gi Indon utk rakam lagu gan vc dgn sorang artis tapi tak tau nama baru2 nie..... Apalagi aku pun dok belek ler nama yang dah dispeku kat cari tu....huhuhu....meh aku tempek vc artis yg dah dispeku tu.....gigih tau aku dok cari vc nie sume.....sah2 tak der keje cari keje nie....hahaha boring sebenonyer dan korang nilai ler sendiri....suara die sesuai tak gan Riz tu............




Tetiba jer nama Alya nie muncul....... itupun aku terbaca masa dok skodeng kat rumah RIA.... hmmm.....aku mmg tak ingat beb mana2 artis yang bernama Alya nie.......... sori..... Hmm....... uolls ade ker nama artis yg lojik ler kiranyer utk dispeku....meh kabo kat aku....bior aku cari vcnyer...huhuhu



Dak Syazliana ni plak.....aku yg speku yer berdasarkan klu yg Kak sweet@pepari bagi kat rumah RIA.....katenyer ade Alia & Ana.....huhuhu

No comments: