Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, August 13, 2008

Riz dgn azuranya

Yeah....yeah....lega sikit kepala otak aku hari nie setelah berhempas pulas dok siapkan assignment aku...dan pasal tu la baru nak update blog hari nie. Tu pun nasib baik kursus yg dijadual minggu nie dah dipercepatkan beberapa minggu lepas.... masa yang aku gi penang tu. Sempat ler menyoping kat Queensbay Mall.huhuhu. Kalo tak hidup aku mesti lagi haru biru blues minggu nie..... maner nak kursus....maner nak siapkan assignment.

Hmm........tengok tak FFM tempohari. hehehe.Gigih tau aku dok mengadap tv. Sebenornyer kan lepas jer AF6 tempohari.... aku mmg jarang tgk tv melainkan kalo ader yg menayangkan apa2 jer yg berkaitan dgn si Riz.... baru ler aku gigih mengadap. Okey.... nie aku nak ulang tayang.... maner ler tahu kot2 lupeeeeeee...... lupe ke?
Nie sms dari kawan aku pasal Riz masa die perform kat FFM tu. Kawan aku nie..... seingat aku mmg tak penah nak komen pasal persembahan Riz masa kat AF lagi..... walopun die tahu aku mmg dok meroyan tak henggat kat si Riz tu.....tu yang aku pelik sikit..... biler tetiba die nak komen...hehehe





"tengok tak riz masa ffm21 hari tu? Best sore dia, kalo dia rambut pendek lg gempak...he3.Suruh ler yop tu potong rambut tu....lg ramai akan minat dia...."


Komen aku plak..... persembahan Riz malam tu mmg best tapi aku rasa masa Riz nyanyi Azura kat Grik masa kenduri hari tu lagi best kot walopun banyak sore2 iklan...hehehe..lebih jantan sore Riz time tu..... time FFM nampak Riz cam nervous sikit.... dan ade part yg kureeeng. Part rambut lak....ramai gak yg suker Riz rambut panjang..... nampak seksi...hehehe.

Hmm.... dalam minggu nie....ade gak komen yg menghentam Riz kluar kat surat kabo tentang part yg kureeng tu. Harap Riz ambik tu sebagai semangat utk terus mantapkan diri die dlm dunia seni nie. Sume org harapkan kesempurnaan dari die. Aku yakin Riz boleh. Die hanya perlu yakin dengan diri die sendiri. Oh ya.... luper lak nak komen pasal lagu Hanya Sandiwara studio version. Mula2 dgr rasa cam lain tapi lepas dgr beberapa kali.... aku rasa lagu nie telah dijadikan meleleh sikit..... dan pasal tu sore Riz cam soft sikit. Arrangement music mmg agak lain.... tapi masih menarik la utk aku..... ker aku nie dah tahap kritikal dah nie...hehehe... sabo jer la

No comments: