Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, August 15, 2008

Minah bunga & pasu

Tak tau nak stori apa sebenonyer........tapi aku nak share ler salah satu yg jadi kegilaan aku. Tapi giler menengok jer ler. Edak ler giler membeli. Nak tau ape die.....bunga gan pasu.......Best betuiiiiiiiii rasanyer. Hilang stress biler dpt tgk bunga nie...... pasu tu biasa ler pasangannyer yg aku rasa lagi baik punyer dari kumbang tu. Say no to perumpamaan bagai bunga dengan kumbang tu coz kumbang tu cume pandai hisap madu jer.....cuba tukar bagai bunga dgn pasu..... kurang2 pasu tu bantu bunga utk trus hidup. Ceh.... melalut lak aku nie..... K ler.... cakap pasal bunga gan pasu nie.......Kebetulan dlm minggu nie, aku mmg ade keje kat CH tapi tak byk case yg aku kena handle..... jadinyer sempat ler nak yinggah-yinggah..... dan ade satu kedai yg mmg jadi favourite aku..... kebiasaannya mmg aku berusaha utk singgah kat kedai nie.....cume agak jarang2 ler aku beli..... apataknya..... pokok bongsai depan rumah aku tu pun tak terjaga sejak terminat kat seseorg tu.....hehehe....tapi kan ade org nak beli RM1000 tau pokok tu. Okey..... nie gambor2 pokok bunga yg buat aku teruja tu....ngeh.ngeh...ngeh





Tapinyer yg aku beli cume pokok bunga yg kat meja keje aku kat ofis tu.....ngeh....ngeh...ngeh.....
sabo je la....kalo ade customer cam aku nie kan


Syh....syhhhh....aku nak bagi sesuatu..... korang jgn ler terpedaya gan mejaku yg nampak cam kemas tu tapiiiiiiiiii kalo tgk yg belah kiri.....haru biru blues sebenonyer.....hehehe

Oh ya...... segala bunga yg aku tempek nie....utk RIZ.....coz telah berjaya utk menjadi juara C30 utk kali yg ke berapa pun aku tak tak ingat..... moga akan bertahan lebih lama dan moga2 dpt jd juara carta yg lain jugak....dan jugak atas kejayaan show RIZ utk dinner show RIANZ...... ceh konpiden jer aku yg dinner show tu berjaya......hmm....tapi ye la kan....kalo dah berjaya buat org happy kira tahap berjaya la tu kan

No comments: