Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, August 31, 2008

Cinderella

Selepas habis AF tempoh hari......selain drpd Riz yg buat hidup aku cam kucar kacir.....haru biru blues..... sebenonyer ade lagi satu......huhuhu..... sungguh beb......sampai aku sanggup tak nak gi jogging coz nak layan citer nie.....walopun aku dok kutuk heroin citer nie si Cinta Laura......artis yang kena gossip gan Irwansyah pas die clash gan si Acha tu.....hmmm......betul ke depa clash ek? Apa lagi uolls.....dgr nama pelakon pun mesti uolls leh agak.....citer indon ler....apa ker lagi......Sinetron Cinderella.....huhuhu....citer bebudak sebenonyer....tah camner aku leh terjebak pun tak tahu..... Kutuk tetap kutuk......tengok tetap tengok....ngeh....ngeh..ngeh..... apa taknyer.....si Cinta Laura nie bukannyer reti nak nangis.....kelakar jer aku tengok ruper die nangis...... pastu bibir die merah semacam jer....hahaha.... Pastukan ade ker ada skrip die.... si hero tu apa ke namanyer tah tapi dalam citer tu nama die Rasya tu kononnyer tak bagi sapa tah jgn bagitau si Cinta tu yg baju die koyak....takut si Cinta tu sedih.....huhuhu....lawak.....lawak.....wei..... baju aku pun banyak yg koyak.....biasa ler basuh mesin......tak ade sapa yang sedih pun....huhuhu.... Gelak kan diri aku sendiri boleh..... sapa suruh layan citer cengginie.... ngeh.....ngeh...ngeh....Tapi jalan cerita die sedih gak ler kisah anak yg terpisah dari mak ayah dan biler besar si mak dok benci giler kat si anak pasal die tak tahu pun itu anak die.....huwaaaaaaa......cume aku boring sikit ler bab hero gan heroin dan sampai aku leh agak dah..... si Rasya gan si Cinta nie dok gaduh....baik.....gaduh.....baik.....entah ler biler nak habih entah.... penat seh....huhuhu. Tapi ade satu yang paling aku suke tentang citer nie..... lagu Hilang OST sinetron nie.....wah.... feeling aku beb.... terus datang jiwang karat aku nie.....huhuhu.....Moh layan kejiwangan aku nie



Entah kenapa........mmg sejak dulu2 lagi aku cukup suka lagu yang cengginie.....jiwangkan aku....huhuhu

No comments: