Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, May 1, 2009

Siapa juara oiam musim ke3

Hari nie bagi peminat OIAM pasti hari yg penuh dgn debaran..... maklum la final oiam.... sapakah agaknya yg akan muncul menjadi juara OIAM utk musim ke 3 selepas musim yg sudah ia dimenangi oleh Suki & Ayu. Nampaknya aku pun tak terkecuali walopun sehingga saat aku menaip nie..... aku belum pernah lagi mengevote mana2 peserta yg menyertai OIAM musim nie & kalo x silap musim yg sudah2 pun mcm tu. Peserta fav pun agak tidak tetap jugak..... Tapi saat nie....... kalo nak tahu jawapan seikhlas hati aku yg tak selindung-selindung...... aku terus terang..... kalo boleh aku nak Tomok menjadi juara........ entah la..... tak tau sebab utama apa yg menyebabkan aku nak dia jd juara...... aku bukan la pengagum dia sangat2.... malah penyertaan dia dlm OIAM aku terima dgn reaksi...... menyampah...... not bad...... mengejutkan..... tak sabar dgn kejutan beliau..... dpt menduga apa yg dia persembahkan...... rasa sama jer & rasa itu menyebabkan aku hampa dgn dia....... & di saat aku rasa mula bosan & hampa dgn persembahan dia....... persembahan dia masa nyanyi coba minggu lepas buat aku mula suka balik kat dia & akhirnya aku nak dia jd juara malam nie.....hahaha..... mcm2 rasa yg ada kat aku la kalo bercakap pasal si tomok nie.

Aweera plak...... hmmm..... nie ler peserta OIAM yg aku rasa nak katok2 jer kepala die.... muahaha..... senang2 jer nak katok kepala anak teruna org..... tapi mmg aku betul2 geram gan dia nie. Geram tu datang pasal aku mmg suke la kat die..... cumel sgt muke die tu tapi yg buat aku geram tu...... die nie tak habih2 gan rock kapak die tu..... alahai lomah den..... la nie mana ada org layan rock kapak jenis macam tu sgt..... & kalo nak rock kapak pun buat la lagu yg tak rock jd rock ker baru la nampak interesting sikit...... ini cam sebijik jer cam penyanyi asal..... apa2pun aku suke masa die nyanyi gemilang & lagu agnes monica...... x ingat tajuk.
Tapi kalo die buat satu yg mengejutkan malam nie...... x mustahil kalo aku nak die jd juara. Tapi nampaknyer kena tungguuuuuuuuuuu....hehehe

Esther....... bagi aku die mmg punya sore yg hebat tapi entah la.... apa yg silap aku x tahu.... kehebatan sore die tu x langsung menyentuh hati aku nie. Mungkin sebab dah terlampau banyak artis perempuan yg bersore hebat kat malaysia nie. Jd aku agak x peduli ttg die. Tapi aku mmg rasa die mmg mempunyai peluang besar utk menjadi juara....... tapi tu la..... aku riso kalo die hanya akan menjadi jore seperti suki & ayu........ entah la..... kenapa aku rasa mcm tu pun aku tak tahu. Apa2pun harapan aku keputusan malam nie akan menggembirakan banyak pihak & tidak dipertikaikan. Enjoy sume.

No comments: