Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, May 23, 2009

No boundaries (Kris Allen) vs The Climb (Miley Cyrus)

Perasan tak sebelum nie..... aku ada kata stail nyanyian Kris Allen mengikut trend lagu yg popular la nie. Nak tau pasal apa aku tulih camtu pasal aku mmg rasa lagu No boundaries nie hampir sama dgn lagu The Climb nyanyian Miley Cyrus. Aku mmg suke sangat2 lagu The Climb nie..... & walopun aku tak la ikuti sangat AI nie..... terus terang aku jatuh cinta dgr Kris Allen nyanyi lagu No boundaries nie. Kalo tak caya leh layan nie.




Miley Cyrus - The Climb





Kris Allen ~ No Boundaries

Maybe aku nie mmg sorang yg simple maka aku pun suke sorang yg simple.... & aku rasa Adam mmg sorang yg mempunyai gaya seorang bintang & Kris Allen adalah sorang yg simple. Kedua-dua mereka hebat dgn cara mereka sendiri.

No comments: