Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, May 21, 2009

Meroyan

Adeh..... punyer ler ngantuk hari nie. Letih sebenonyer. Dah la buat keje luar hari nie & dok sibuk cari org sampai naik pening & misteri dan kelakar pun ada jugak. Terlalu byk kebetulan...... dok cari org tapi jumpa org lain yg mempunyai nama yg sama termasuk nama bapak..... sampai aku dok terfikir ada org curi identiti ker cam citer org putih tu.....huhuhu.... kelakar. Pastu lepas habih keje tadi gi aerobik plak..... best sangat2. Dah lama aku tinggalkan dunia aerobik aku....penat giler rasanyer. Nie dok tahan ngantuk semata-mata nak tgk final American Idol walopun dah tau sapa yg menang.... huhuhu. Kesian fans si Adam Lambert ek..... x de rezeki die. Aku tgk gak la AI nie tapi edak ler tahap meroyan.... oh ya.... tahun nie mmg bukan tahun meroyan aku rasanyer...... aku sekadar suke2 jer.... x de minat yg giler2. AF tak berapa layan...... cuma aku suka lagu si jore gan si akim tu. Lagu akim tu aku rasa ada stail lagu Faizal Tahir....... kalo dpt kat si Faizal Tahir mesti gempak lagu tu. Hmmm.... bercakap balik pasal AI.... aku rasakan mungkin kemanisan wajah Kris Allen tu yg memikat hati khalayak Amerika tu. Tapi secara peribadi.....stail nyanyian Kris utk lagu ke3 tu rasanyer mmg taste org Amerika la nie la rasanyer..... pasal ada beberapa lagu yg top la nie camtu stail nyer..... agak je la coz aku dah jarang dgr radio la nie.... manakala persembahan Adam lak penuh dgn keunikan. Seunik MJ suatu ketika dahulu..... cuma keunikan Adam lebih kepada cara dia melontarkan sore dia.....opps.... tak jugak rasanyer..... stail die menyanyi & bergaya kat pentas pun unik jugak..... serba serbi unik la.

No comments: