Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, May 14, 2009

aku...pening...aerobic & nobody

Pagi tadi tetiba jer aku rasa tak berapa sihat..... mcm nak selesema & pening kepala sikit. Tapi disebabkan dah janji nak bawak senior exe aku ke cameron pasal nak uruskan program hari bertemu pelanggan kat sana, aku gigih la jugak. Lagipun aku nie mmg sorang yg agak susah untuk berkata tidak biler ada org mintak tolong walopun buat masa skrg nie mmg la keje aku agak berlambak pasal minggu lepas seminggu aku tak de kat ofis sebab berkursus. La nie berpinor mata aku tgk kes2 yg berdesup masuk. Tunggu jer la kena perli dek bos. Sabo....sabo.... Harap backlog keje aku nie leh settle sebelum aku kena gi perlis jun nanti untuk program anak angkat anjuran tempat keje aku nie. Aku kena jd salah sorang urusetia. Hmm.... rasa cam tak cukup jer kaki gan tangan aku nie.... huhuhu.

Oh ya....hari nie patutnyer aku gan kawan2 ofis pempuan gi aerobic. Masing2 dah sepakat nak join bermula hari nie. Tetiba plak aku cam tak berapa sihat plak, jadinye depa pun tangguh ke minggu depan. Kesian depa. Masing2 dah siap bawak pakaian dah tetiba lak aku buat hal. Bukan sengaja k. Agaknya babat aku terkejut kot dgr aku nak gi aerobic.... tu yg trus demam. hahaha....tak kose aku. Apapun aku mmg hepi gan kawan2 pempuan ofis aku nie. Masing2 boleh bertolak ansur dan trima diri masing2 seadanya. Pasal tu la..... apa aje kat ofis nie mesti nak buat secara beramai-ramai...... kalo tak.... tak meriah katanyer. La nie depa dah rancang nak gi shopping kat kl pergi & balik hari jer sebelum pose nanti...... aku dah diamanahkan jd driver. Lokasi utama katanyer Sogo gan kawasan Jln TAR. Jadinyer..... kalo ade sale kat sogo tu harap2 ade ler yg baik hati nak bagitau kami nie ha.huhuhu.....bantu kami perabih duit. La nie kan ekonomi negara tak berapa ok sikit jadi kami nak tolong gerakkan ekonomi negara....hahaha....cam baguih jer.

K..... sebelum aku stop menulis lagi..... meh layan mv nie. Lagu korea.....best tau. Semlm ade org perkenalkan aku mv nie & aku trus tersuke. Jenuh gak la nak hafal nama & rupe sorang2 penyanyi die & skrg aku dah lupeee.....hehehe...ampun ye utk org itu...... yg perkenalkan kumpulan nie kat aku. Suke sangat2.

Wondergirls ~ Nobody

No comments: