Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, April 28, 2009

Damai

Hari nie aku buat keje luar & masa perjalanan balik tadi aku sempat singgah tempat nie..... Lata Iskandar. Aku mmg biasa lalu kat tempat nie coz lata nie mmg terletak tepi jalan jer tapi disebabkan kebiasaannya aku lalu kat situ masa pergi dan masa balik aku ikut jalan lain, makanya aku x dapat singgah tempat nie. Hari nie kebetulan aku pergi dan balik ikut jalan yg sama, maka apalagi aku pun lepaskan la keinginan aku untuk singgah tempat nie. Hmm....... aku nie mmg seorang pencinta alam sebenarnya & apabila berada di tempat macam nie terasa damai sesangat.










Alam

Alam

engkau antara anugerah Tuhan terbesar untuk kami manusia

menjadi tempat untuk kami hidup

bernafas

mencari rezeki

membina kebahagiaan

Alam

Setiap inci ruangmu

adalah kurniaNya

untuk diteroka dan dinikmati

seadanya perlu

Namun

kami manusia yang tidak pernah puas

hinggakan kenikmatanmu

menjadi bencana

yang bisa memusnahkan

kehidupan kami seorang manusia

4 comments:

Anonymous said...

Hai Yaya!

Kak Emily pun suka tempat ni! Ada la 2 kali dah kesana...nyaman kan?
So, for that..give me a high five!
hehe...
Love your blog actually, tapi baru ni jer dapat buat komen...keep it up!

Bye for now...you'll be hearing a lot from me!

sweetyaya@sweetrussyaya said...

Hai kak emily..
thanks coz sudi jenguk teratak saya nie.... ala2 nak sambut mcm ala2 hawai boleh...hehehe.. jgn marah... yaya nie suke bergurau.
Bestnyer ada geng yg suke tempat tu. Mmg nyaman sesgt. Yeah...High five...huhuhu. Dulu rasanya agak semak sikit tempat tu tapi skrg semakin cantik & bersih. Lain kali kalo lalu jalan tu.. singgah la yg kat Batu 7 Kuala Woh... tempat tu pun best,bersih & ada kolam air panas.

Anonymous said...

Hai again!

Hahaha...what do you know...akak dah pun sampai ke Kuala Woh tu! Best kan...air panas...rama-rama iswara banyak berterbangan...what else...hmm...banyak la!
And thanks yer for the 'sambutan ala-ala Hawaii' tu...dah terasa kalungan 'lei' kat leher ni! muahaha!

sweetyaya@sweetrussyaya said...

wow .....i'm speechless..... Nampaknya mmg byk yg u tahu & yaya hepi ada org yg secitarasa gan yaya. Suke sangat2.