Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, May 31, 2009

filem hindi

Entah kenapa hari nie aku rasa aku mmg nak menaip tapi tak tahu nak stori pasal apa... fikir punyer fikir....hmmm.... akhirnyer aku nak kongsi salah satu kegilaan aku satu ketika dulu..... la nie dah kurang byk la. Dulu masa aku keje kat pj & dok kat gombak.... pegi balik keje naik lrt.... kalo aku ada masa.... mmg aku akan singgah kat kl semata-mata selain tujuan untuk menyinggah kat sogo... cuci mata... aku akan ke maidin coz nak cari vcd citer hindi terbaru.... terutama lakonan pelakun hindi fav aku.... rani mukherjee, shah rukh khan...hmm... sebenarnya aku layan jer sume citer hindi tak kira sape pelakun die asalkan best. Jadinyer hari nie.... aku nak tunjuk koleksi lagu hindi fav aku.

Filem Hum Tum ~ Ladki (Saif Ali Khan & Rani Mukherjee)

best gak citer nie.... sorang yg jd teman gaduh kiter mungkin sorang yg paling faham kiter sebenarnyer

Mere yaar ki shaadi hai~Ek Larki Ki Tumhein (Uday Chopra & Sanjana)

hmm.... aku suke filem nie... sweet sgt.... persahabatan yg dibina dr zaman kecil hingga kiter tidak perasan ada rasa cinta ataupun mmg perasan rasa cinta itu wujud tapi kerna tak mahu merosakkan persahabatan itu.... maka kita biarkan jer perasaan tu pergi.... hmmm.... jiwangnyer... ahaks

Mujhe dosti karoge~Medley(Rani Mukherjee, Hitrik Roshan & Karena Kapoor)

ini pun mmg filem fav aku... maklum la peminat Rani Mukherjee.... citer nie pasal cinta 3 segi melibatkan 3 org sahabat

okey layan nie dulu.... nanti bebiler aku update lagi citer hindi fav aku

No comments: