Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, May 1, 2009

Yeah...... Tomok Menang

Yeah....... akhirnya Tomok menang walopun masa permulaan grand finale oiam tadi ada diumumkan yg Tomok terkluar......... rasa macam nak gugur jantung aku...... sebak pun ada. Dun know why.......... Dalam hati aku duk cakap....... kena redha.......kena redha...... kena redha..... hahaha.....hampeh la 8tv buat aku sedih sekejab. Cam over je aku nie kan. huhuhu. Padahal bukan aku vote pun. Nasib baik tiga2 dpt masuk final. Apa2pun cakap pasal vote nie..... first time..... org yg aku suke & aku nak die menang tapi aku x vote die & die mmg menang. Hepi giler.....hepi pertama.... coz tomok menang..... hepi kedua.... duit aku selamat sebab x mengevote tetapi tomok masih menang....hehehe. Oh ya....lupa plak.....mmg kebetulan plak tadi... aku pakai baju kuning sama cam fans tomok yg gi stadium.






">Thanks & credit : videokualalumpur (nak tgk yg lain leh gi kat youtube die)
Aku suka kedua-dua persembahan Tomok..... aku rasa kelebihan Tomok yg ketara.... dia mmg pandai control stage n crowd & transformasi yg die lakukan mmg menjadi

No comments: