Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, May 10, 2009

Damailah kau di sana....ibu

Selamat hari ibu.......... hmmmmmm..... dah bertahun-tahun ungkapan nie tak dpt aku luahkan untuk seorang wanita yang telah melahirkan aku. Ibu yang telah tiada.......ah..... rindu itu tidak pernah padam sebenarnya untuk dia dan hari ibu menjadi antara hari yang paling menyedihkan untuk aku setelah ketiadaan dia. Terlalu banyak yang aku ingin ceritakan pd dia tapi segala kata-kata itu hanya tersimpan di hati. Apa yang perlu aku lakukan sekarang..... aku harus terus menjadi seorang anak yg baik...... seorang anak yg akan senantiasa mendoakan moga Tuhan menempatkan dia di kalangan orang yang beriman dan mengampuni segala dosa-dosa dia. Alfatihah untukmu ibu........ Damailah kau di sana..... ibu.


credit : muslim10

credit : eddy7788

No comments: