Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, May 19, 2009

Alhamdulillah

Alhamdulillah....... syukur sangat2...... result exam kluar hari nie & alhamdulillah aku lulus. Agak nervous gak la menunggu result exam nie coz aku mmg tak konfiden langsung dgn kajian yang aku buat utk paper Management Project. Bukan pasal kajian sebenarnya tapi lebih kepada sistem SPSS16 coz aku tak berapa mahir guna sistem tu. Terpaksa belajar & buat sendiri berpandukan buku yang aku beli. Itu la nasib pelajar long distance nie...... diri sendiri kena berusaha...... kalo tak..... sori la. Pasal tu aku fikir aku sangkut paper tu tapi alhamdulillah sangkaan aku meleset. Tapiiiiiiiii........ sedih gak la coz ada beberapa org yg rapat dgn aku sangkut paper tu. Tak tau nak cakap apa la..... harap ada cara yg membolehkan mereka dpt lulus paper tu & kami dapat konvo sama2 tahun nie. Amin.

Hmm......memandangkan aku dah lulus..... la nie aku tgh dok fikir apa menu yg aku nak belanja makan semua orang kat ofis aku tu..... ye la.... aku memang dah niat macam tu. Lagipun masa aku nak exam hari tu..... mereka sanggup buat majlis doa selamat untuk aku bagi mendoakan moga aku dapat jawab exam dgn baik & lulus. Jadi.... ini la masa yg terbaik untuk berbudi pd org yg berbudi pd aku kan. Tapi masalahnyer..... apa menunyer ek??? Ingat nak bagi makan nasi putih jer tapi lauk tu yg jadi masalahnyer..... tak tau nak buat lauk apa. Eh...... jgn ingat aku nak masak..... hahaha...... aku bukannyer pandai masak. Katering la apa lagi. Lagi pun kami bukannyer ramai..... tak sampai 20 org pun.

Tomyam campur

Ikan rebus goreng + ikan masin goreng

Ayam goreng berempah



Sambal belacan + ulam

Ada satu menu lagi........ kari udang campur kacang merengge atau kacang panjang pun ok gak...... sedikit buah2an.....ok la tu...hehehe

Amacam menu nie.... ok tak???...ah... pening tul nak fikir.... tetiba perut lapo plak jadinyer padahal sebelum pukul 8 tadi dah ngap dah..... adeh.... bahana betul dok fikir pasal makan nie. K.... la.... kena chow dulu. Nak prepare tuk esok...... ada satu lagi bahana..... kena bagi talk kat satu company..... adeh.... nervous gak nie coz tak kenal langsung depa tu. Wish me gud luck k............

No comments: