Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, June 1, 2009

Not my day

Hmm..... x tau apa yg buat hari nie cam not my day utk aku..... pg tadi aku kena gi court coz kena mention case. Belum apa2 jer..... rasa serba x ok jer..... sampai ofis..... baru aku prasan aku terlupa tukar kasut..... adeh.... kelam kabut pg tadi nak letak plastik sampah kat depan rumah sampai terlupa tukar kasut..... dah la nak kena gi court..... terpaksa balik rumah balik. Pastu biler aku dok keluarkan punch card bulan lepas dr beg aku yg kononnyer aku bawak balik utk taip mileage claim aku..... adeh..... satu lagi bala..... habis punch card aku terkena stamp pad. Tension jer aku. Terus mood aku nak keje menjadi kureng dibuatnyer. Aku cuba ler jugak cool kan diri aku yg dah mula agak moody tu. Semak fakta kes sebelum ke court..... adeh..... ada typing error pastu ada dokumen yg tak difotokopi dgn cukup. Hmm..... angin gak la aku..... actually sepatutnyer keje gi court nie mmg bukan keje aku utk dis year tapi aku kena ganti org yg bercuti. Aku bukan berkira sgt soal keje tapi aku rasa semua org kena bertanggungjawab & bukan main lepas tangan. Hmm.... sabar2. Maybe aku yg bodoh pasal asyik sanggup jer nak buat keje org walopun sepatutnya minggu nie aku kena utamakan keje aku coz ahad sampai khamis depan nie aku kena gi perlis utk program anak angkat. Itu pun satu hal gak la..... semua org tak nak & akhirnya aku yg sanggup. Hmm..... tak pe lah.... berkorban utk anak2 yatim. Oh ya.... ada sesuatu yg buat aku masih mampu tersenyum pagi tadi, masa aku kelam kabut nak ke court, aku sempat menjeling kat tv yg ada kat ofis aku nie..... riz tgh nyanyi lagu Cinta ini kat tv.... tak sure channel maner satu..... tapi kalo tak silap rtm. Still hensem & riz nampak kurus. Baguskan..... walopun dah kluar dr AESB....... Riz masih mampu bergerak sendiri. Bravo. I'm proud with u... Riz. I know u can do it.

No comments: