Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, December 12, 2008

kembali

Lamanyer aku meninggalkan rumah aku ini & selama itu jugak banyak perkara yang aku tertinggal sampaikan harga minyak yg dah turun lagi tu pun aku leh terlupa..... nasib baik tak melimpah tangki minyak kereta aku tadi. Aku gi isi minyak tak tgk pun harga perliter minyak tu. Huhuhu. Tapi itu mmg perangai aku. Aku nie bukannye jenis yg peka. Kalo aku nak beli sesuatu...... aku tak kira harga mahal atau murah. Kalo aku dah suka..... kalo aku dah nak..... mmg aku beli. Tu pasal ade sale tak sale ke.... sama jer bagi aku. Lagi ler minyak petrol nie.... benda wajib kan tuk berjalan.

Hmmm..... sebenonyer aku tak larat. Nyantuk sesangat. Makin terbuai lak bile dok dgr lagu baru Riz nie. Beberapa hari nie aku cuma sempat tido dlm 3 jam lebih jer. Sepanjang drive dr Penang ke rumah aku tadi, beberapa kali aku terlelap. Hampir terbabas dan nak melanggar lori depan aku lak tu. Giler betul aku nie kan. Sebenonyer aku tak sabar nak sampai rumah. Tu pasal malas nak menyinggah walopun penat. Tapi..... walopun aku penat..... aku nak kata..... lagu baru Riz sedap.....lagu baru Riz sedap.....lagu baru Riz sedap. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2 comments:

hariznabila said...

Sedap sangat ke? Rasa apa ya? Oren..ha3. Jangan marah..saja je nak ngusik orang tengah asyik masyuk ngan si Riz tu..he3. Akak tak pernah dengar lagi lagu dia so tak leh nak komen apa-apa...

sweetyaya@sweetrussyaya said...

eerkkk oren. Tak suke oren. Masam. Sedap kak sampai menjilat jari.hehehe. Dun wori.... kalo riz jd kluar album nanti.... ade ler org tu kena paksa dgr album tu.huhuhu