Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, December 25, 2008

Alyah ~ Tak mungkin kerna sayang

Sambil aku buat keje, sempat gak aku belek2 apa yg patut kat tenet nie utk hilang ngantuk aku...... dan aku terjumpa vc nie. Memandangkan alyah nie rakan duet Riz...... pe salahnyer kalo aku buat promosi sikit. Lagipun lagu nie best gak dan vcnyer pun cantik. Aku setuju gak gan komen yg kata vc nie cam vc matahari si agnes monica punyer tu. Dah tuan directornyer sama...... mesti ler sikit sebanyak ada persamaan. Dan tiba-tiba aku terfikir agaknye vc ku pinjam satu bintang lagu duet riz gan alyah nie nanti agak2 lebih kurang sama tak.....Hmmm.... Tak sabarnyer aku. Apa2pun buat korang yg turut tak sabo..... aku rasa kalo tak sabo sangat......why not.... uols beli jer la album si alyah nie...huhuhu....kat vc nie ada tulis yg album si alyah nie nanti ada sekali gan dua vc. Kalo tak silap aku.....vc tu termasuk ler vc ku pinjam satu bintang tu. Uols beli ler pastu upload ler utk aku...he3. Lagipun tak tahu ler album riz nanti termasuk gan lagu ku pinjam satu bintang tu ker???? Apa2pun layan ler yang nie dulu......


No comments: