Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, December 24, 2008

Ku pinjam satu bintang

Adeh....... semakin aku tensen..... semakin biul kepala otak aku. Ni ler parahnye bile keje sambil belajo. Tak pe la..... dah nak habih dah pun..... tinggal beberapa bulan je lagi. Sabooo.....Erk.... bukan ker hari tu aku kononnyer berangan nak sambung lagi pas habis nie nanti. Adeh...... adakah sekadar angan2 mat jenin.....opps bukan mat jenin ler...... minah jenin.... huhuhu. Apapun harap aku lulus dgn cemerlang...... gemilang...... terbilang...... dan bukannyer tembelang. ahaks.


Dalam aku tensen2 tu...... aku telah jumpe sesuatu. Sukernyer aku..... Nak tau apa die..... Ala..... tak de spesel maner pun..... untuk aku.....leh ler utk release tensen sikit.....Lagu duet Riz & Alyah..... ku pinjam satu bintang. Dgr kali pertama trus aku tersuke...... best....best...best. Nampaknyer mmg betui ler cakap2 kat surat kabo yg lagu nie best.... K.... jom layan.







Thanks & kredit utk tuan vc nie :kematz


Nie ada satu lagi berita gembira..... riz dah edarkan single terbaru die... Harus ku yang pergi.... erk.... aku harus pergi ke. Sabo ler dulu. Aku mmg nak pegi la nie. Tau ler keje aku byk tak setel nie. Tapi bagi ler can aku tempek gambo nie dulu. Sabo ek.huhuhu.

No comments: