Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, November 23, 2008

Yang indah2

Memandangkan tak lama lagi aku terpaksa pergi ke satu tempat lebih kurang 3 minggu dan aku tak pasti tempat tersebut samada ada wifi ke tidak dan jika ada pun mungkin aku tidak mempunyai masa utk menjenguk rumah aku ini...... makanye aku ingin meninggalkan sesuatu yang indah2 utk korang. Harap uols suke. Jangan tanyer aku..... aku mmg suke. Sebenonyer aku jeles tgk lake dok tayang2 pakwe die.ahaks. Ampun lake.

Riz..... itu ler namanyer. Gambo nie edak ler menggamborkan diri die skrg kerana kilonyer aku rasa udah naik. Apapun die mmg hensem sebenonyer cuma part kilo tak leh ler nak komen lelebih.....kang aku kena gam. Apa2pun die bukan jatuh hati pandang pertama aku pasal sampai skrg aku masih rasa nak gelak bile tgk ruper die nyanyi masa konsert pertama af tapi mmg aku terpaku dgn suara die.





Tom Welling....... pelakon smallville nie....mmg hensem bangat sampaikan aku pun keliru.... aku suke lakonan die atau die semata-mata



Amr Diab......aku mula2 tersuka kat die pasal masa tu radio dok selalu putar lagu Tammally maak......... aku tak tau pun die hensem sebenonyer..... jadi biler dah tau....lagi ler aku suke terlebih....huhuhu



Nicholas Saputra....... satu2 di kalangan yang aku tersuka nie yang pernah aku jumpa.... edak ler dpt berbual tapi sekurang-kurangnyer aku dpt tgk secara live. Masih dlm katergori yg hensem jugak......wah mataku ini




Priyanshu...... dia nie asalnyer seorg model di india & kemudiannya berlakon filem hindi. Die pernah datang ke Malaysia tau utk promosi filem Tumbin. Hensem tapiiiiiii bile aku tgk betul2 cam mat bangla gan pakistan jer die nie.

Okey layan vc nie plak......... konon2 jejaka hangat kat atas nyanyi lagu nie utk aku.huhuhu.... Tiba dah penyakit menggatal menggaru aku nie. Mesti kak izzah menggeleng tgk adik die yg sorang nie.hahaha.




K.... ngantuk dah sebenonyer. Malas betul aku nak mengemas barang utk keberangkatan aku nanti. Take care. Lap uols. Muah.

5 comments:

hariznabila said...

Memang dok geleng kepala ni..mana satu agaknya idaman kalbu ya..kalo akak kan akak pilih Amr Diab..he3. The most handsome among Riz, Tom and Priyanshu..ok tak test akak..ahaks.

sweetyaya@sweetrussyaya said...

jap....test ke taste kak. Tu ler dok tgk Amr diab terus salah taip...huhuhu.Nak lima2 buleh.muahaha. Tamak halabo namanyer padahal satupun pun tarak dpt.ngeh3

lake said...

gugurl..mak test kat gambo atas skali tuhh..eh apehal test2 ni..biler lak aku nak amek ujian bagai niihhh..muahaha..

ko pun tau ler kan aku taste kat saper kan ggurl..tak yah cakap ler kann..aiseyman..rasa nak menggaru lak nih..hehe..

ok ggurl..ko kat saner tu jgn duk sibuk nak bertenet lak..ko pokus kat tugas ko tuh..biar aku makan sorang dah ler..heheh..all the best ekkkk

sweetyaya@sweetrussyaya said...

muahaha.... suke ler lake tu perkataan test2 nie yer.Test ape ler tu.hehe.

lake.... ko kan bini no3.Wajib ler ko taste kat yg no 1 tu. Kang kena tinggal kang, nangis tak berlahu ko.huhuhu
aiyopa...aiyoma...ingatkan ye ye ar je ko nak suruh aku insaf tapi rupenyer ade udang di mee ye lake.Tak kuasa aku.hehehe

hariznabila said...

typing error tu..maaflah ya..salah sikit tapi bawa makna yang lain lak..hehehe..mana boleh nak test2 kan..bahaya tul kalo slah ayat ni..taste not test k..