Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, December 29, 2008

Kenalan internet

Hari nie x de aktiviti sangat yg aku buat kecuali lepas maghrib tadi tetiba my sis mintak aku ambik dia gan family die yg tersangkut kat Tronoh Mines coz krete mereka tiba2 x leh hidup pas berhenti kejab kat area situ. Menyeramkan ler jln kat situ memalam.....nasib ada org leh temankan aku tadi....kalo tak.... harusler sepjg jln tadi aku dok pasang cd org mengaji lagi.huhuhu. Lain2 aktiviti aku siang tadi ...... apo laei..... tido je ler keje aku. Apatahnyer semlm x leh tido. Lagipun mmg aku tgh dok tunggu seseorg siang tadi....... kak izzah namanya...... seorang kenalan internet aku...... tapi dah beberapa kali jumpe walopun cuma di sebelah bangunan tabung haji....huhuhu. Jgn mare ye kak. Gurau2 je. Cume konfius gak nie...... apa yg suke bebenor nak jumpe org kat situ...... x de tempat lain ke?hikhikhik. Apa2pun thanks pasal sudi jumpe sekejab tadi walopun org tahu akak pasti nak cepat utk balik ke kl. Kalo tak jumpa tadi...... org dah rancang nak buat merajuk.hik3. Thanks gak pasal bagi kuih putu tadi... Hmm.... putu apa ek.....cam putu buluh je rasanye. Sedap. yummy.....yummy.


Actually aku yg nak jumpa die...... nak bagi barang yg aku janjikan nak bagi...... novel Ayat2 cinta. Masa drive balik dr penang beberapa hari lepas..... aku sempat singgah MPH utk beli buku tu. Dan sempat gak...... singgah secret recipe. Yg pasal secret recipe tu....tu bahana pasal dok baca citer si lake gan alys....geng pepari.....erk...cam gangster lak bergeng-geng bagai..... yg tak habih2 gan citer cake dr secret recipe tu. Trus aku ngidam.hik3. Pasal novel ayat2 cinta tu..... aku tau mesti kak izzah suka novel tu. Novel tu kan cam novel yg ada unsur2 keagamaan. Sesuai ler utk kekanda aku tu yg dok suka baca novel si..... alamak lupa lak nama die. Lagipun hari tu die dah paksa aku baca dua buah novel yg die hadiahkan utk aku jadinya aku pun nak paksa die baca novel yg aku bagi plak. huhuhu.





Novel nie nampak cam laku jer sampaikan nampak kat MPH Kinta City, Ipoh tu berlambak dgn buku nie. Mesti byk permintaan. Ada sebuah lagi novel dr penulis yg sama..... Ketika cinta bertasbih..... tajuk die interesting ler.

Oh ya..... kak izzah nie sebenarnya dah byk bagi macam2 kat aku. Tak terbalas budi die. Dia jugak org yg buat aku berfikiran positif terhadap org2 yg aku kenal melalui internet nie.


11 comments:

hariznabila said...

Tima kasih atas pemberian buku Ayat-Ayat Cinta tu..kenapa Tabung Haji? Sebab senang parking..tempat lain kat Tapah tu cam sesak je..he3. Bior ler bangunan tabung haji tu jadi kenangan indah buat kita..bila lalu je mesti kita ingat tempat pertemuan kita tu ek..kuih putu tu favourite akak, kalo balik kampung mesti cari kuih tu..sape-sape yang nak merajuk tu silakan..pastu pujuk diri sendiri lah ye..sib baik gi jumpa, kalo tak ada yang muncung panjang sedepa hari ni..he3. Dah banyak yaya bagi kat akak..rasanya tak terbalas budi yaya..

sweetyaya@sweetrussyaya said...

Dah baca ke novel tu? Best tak? Erk..... habih kantoi dah yaya. Padan muka yaya.....dok nak kenakan org, secara x sengaja dah terkena nie.... hu3. Muncung pjg tu bukan seksi ke kak?

lake said...

Ggurl..kek apa yg nyah beli tuh..heheh..terpengaruh gak ek ko nyah..

erkk..sapa kekanda yg ko ckp tu..pakwe ko ke

sweetyaya@sweetrussyaya said...

Lake...hehehe.... tu la korang. Fav cake aku kat secret recipe tu choc banana tu.... aku org kg nyah....banana2 nie tak leh tinggal.hu3... pastu new york cheese cake tu. Nie dok ngidam lagi nie.... adeh.

Kekanda? Isk....bukan pakwe ler nyah. Adeh... cinta zaman purba ke apa nak panggil pakwe kekanda2 nie.he3

lake said...

ggurl..mak oun suker choc banana tuh..best gilerrrrr

alyssasarah said...

terjebak ngan geng SR.......ader ke geng SR hehehe........kalo suker doyan & ciskek try ler durian cheesecake.......sedap wei

alyssasarah said...

test

hariznabila said...

Aya-Ayat Cinta...baru baca dalam 4-5 tajuk. Crite dia macam kisah hidup penulis kot sebab dia boleh bercerita secara detail tentang hidup di bumi Mesir tu..dia pandai relate kan ngan hukum-hukum agama..novel ni kisah cinta berlandaskan agama..kalo yaya nak baca nanti akak bagi yaya pinjam ek..jangan beli lain lak..

hariznabila said...

Muncung panjang tak seksi dik tapi seksa adalah..sebab tak normal..he3. Jangan marah...

sweetyaya@sweetrussyaya said...

alyss...
apa yg ko test2 tu nyah...he3.wah terharu aku... ko cemar duli kat blog mak la nyah. Nampak beno ko mmg ada cop mohor geng SR nie. Sedap ek nyah... durian cheese cake tu. Mak nie kalo sebut durian trus ingat tempoyak...org perak ler katakan. Tak dpt imagine durian leh jd cake..huhuhu.

sweetyaya@sweetrussyaya said...

Kak.... leh citer mcm berlaku kat diri die...mesti best la yer buku tu. Hmm.... mmg rasa nak baca tak tunggu org habih belajo dulu la. Tapi buku yg lagi satu yg kala cinta bertasbih tu.... ada terbaca komen... ada berlaku kesilapan watak. Bibir angelina jolie tu muncung tak? org nak cam bibir die leh..hehehe