Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, December 18, 2008

Tak leh tido

Huwaaaaaaa.......... pening kepala aku la nie. Mata aku tak leh tido walopun otak aku nie rasanyer dah letih. Dok layan lagu baru Riz yg dok bersayang.....sayang tu....apa ek tajuk die.... harus ku yang pergi kalo tak silap. Entah berapa kali dok ulang pun aku tak tahu...... sampai ada org kat rumah aku nie pun dah leh hafal dah lirik die. Cakap gan aku...... tak de lagu lain ker tapi depa yg hafal dulu. ahaks..... over tau. Itu baru yg tak cukup lirik tu...... kalo ade yg full version..... harus tangkap lentuk terus gamaknyer. Aku nie jangan cakap ler........ bukan setakat tangkap lentuk..... tangkap tido pun yer. Sejak aku dapat lagu nie...... lagu tu jadi pendodoi wajib aku utk tido walopun tak leh tido cam malam nie.

Berakhir lah kisah cinta

kisah cinta kau dan aku

yakin kan lah hati mu yg duka

sebenarnya aku pun terluka

tak ku pinta

akhirnya pun begini

Mengapa diriku yg kau cinta
jika hatimu pada dirinya
tak kau fikir
akhirnya kita kecewa

sayang

maafkan lah aku

jika pintaku begini
tak sanggup ku menanggung rindu yg tiada hujungnya
kerana ku masih setia

cinta
tiada kesempatan
pada dia yang ku sayang
kasih yang kucurahkan
menikam rasa jiwa ini
gelaplah pintu cinta kita

sayang harus ku yang pergi dulu............

thanks & kredit utk alyss@pepari yg gigih menaip lirik lagu nie. Part yg aku bold tu mmg syahdu giler utk aku.

2 comments:

lake said...

gugurl..ko pun ada gak time takleh tido ek..aku kan mmg susah nak lelap mata skrg nih..x tau naper..

ko ni kan meroyan overdose ler ngan mamat tuh..muahaha..tapi org suh gi sambut besday dia tak nak..hishhh

sweetyaya@sweetrussyaya said...

lake....
aku nie jenis kena tido sebelum 12am, kalo dah terlepas.... mmg payah nak tido ler alamatnya. Aku tgk ko mmg selalu tido lewat kan nyah. Tapi aku pun cam ko nyah....kalo dpt buku citer..... selagi tak habih, selagi tu tak tido. Tapi la nie.... kena hold dulu ler baca buku citer nie semua.

hmmm.... aku nie mmg ruper meroyan overdose ker nyah???huhuhu. Aku nie sebenonye setakat jenis meroyan jauh2 jer nyah.... nak tgk dekat tu, tak beria sangat la kot. Tapi aku rasa aku lebih seksaited nak jumpe geng pepari dr nak jumpa mamat tu la rasanyer.