Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, December 29, 2008

Aku yang x de keje....huhuhu

Sebenonyer aku tak leh tido lagi malam nie. Tak reti nak buat apa ler plak. Rumah..... aku dah kemas dah tadi.....hehehe. Malam2 menyapu bagai. Tak leh kata org tapi aku mmg dari dulu lagi... cukup suke kemas rumah memalam. Sejuk sikit & sekaligus mood aku cam cool jer. Citer kat tv cam x de yg best plak.... jadi aku dok godek2 youtube tu.... dan apa lagi..... sebagai org yg x de keje time org tgh membuta nie...... mula ler aku nak banding2. Apa yg aku banding???? Tgk nie dulu.


Riz - My baby you (Kredit : cundash78)



Anuar Zain - My baby you (kredit : gvmusic)

Amacam korang??? Terus terang...... aku prefer yg riz punyer.... bukan bias k. Sore Anuar Zain pun sedap cume utk aku bukan kategori merdu. Kasar sikit & tak membuatkan jiwa aku nie terbuai-buai. Teringat komen Roslan Aziz pasal sore Anuar Zain suatu masa dulu. Hmm.... actually.....komen Roslan Aziz tu sama cam komen aku ler jugak.....huhuhu. Pro x aku? Adeh.....makin melalut aku nie. Habis ler peminat anuar zain marah kat aku nie. Jgn marah korang..... aku ada gak beli album si anuar zain nie tapi yg cetak rompak jer ler.....opsss....isk.... tercakap ler plak.huhuhu Jgn percaya cakap aku nie....... perutku yg kelaparan la nie coz hanya terisi gan nasi kenduri tghari tadi menjadikan otak aku pun bagaikan terletak di perut.ngeh3

2 comments:

lake said...

gurgurl..ko takleh tido lagi ke..ko ni sama gak ngan aku..kdg keras mata..sbb aper ek..sbb kiter slalu membiasakan diri tido lambat ke..

ko nih kan berani tau banding2kan riz ngan anuar zain..heheh..ngamuk kan panatik anuar zain..mak tau ler nyah ni peminat tegar riz..

ggurl..aku srkg nih takde mood ler nak memblog ke..chat ke..aku ni memang emo sket kekadang..kekadang ke..heheh..eh lupa..slmt tahun baruuuuuuu!

sweetyaya@sweetrussyaya said...

lake.. tu la kan. La nie pun aku x leh nak tido gak. Kalo dah lepas kul 12 mmg payah le nak tido.

huhuhu..nyah.. aku berani kat rumah aku jer. Rasanye peminat AZ x de nak masuk kat rumah aku nie. Tapi betul apa... AZ sore die sedap tapi suke buat terlebih. Sayang betul. Tapi album die yg terbaru tu ada perubahan la sikit.

lake.. biasa ler tu. Aku pun cam ko gak. Ada masa ok...ada masa emo... ada masa cool...ada masa angin...huhuhu. Tak per nyah.. buat apa yg ko rasa happy. Selamat tahun baru gak tuk ko.