Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, November 12, 2008

sah2 aku mamai

Hahaha..... sah2 aku mamai semalam..... aku dah tau lagu yg aku dgr tu lagu sapa....hahaha....lagu kaer azami gak..... patut ler cam sama gan izinkan ku pergi tu. Camner aku leh tak dpt beza sore riz nie.... sah2 kepalaku tidak berfungsi gan normalnyer kerana kemamaian ku itu semalam. Jangan marah aku kay..... aku pacal yang hina...huhuhu. Jadinyer lagu Harus aku yang pergi dulu tu terus menjadi misteri nusantara. Dan aku sebenonyer pun masih tak pasti betul ke lagu tu yg kluar sebagai second single si riz tu. Masih misteri gak sebenonyer. Tajuk lagu pun cam tak kompem je kan. K ler nak beradu dulu. Tapipun aku dok tunggu citer obsesi..... suke Lisa Surihani...... dan suke Remy Ishak.....dan pastinyer minat Riz gak......huhuhu


Remy Ishak



Lisa Surihani



Riz

Ke tiga2 mereka telah membuat hidupku kucar kacir saat ini & berpusing 180darjah....huhuhu

No comments: