Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, November 12, 2008

Help....help..... sapa dah dgr

Uiiiiiii......... berhabuknyer rumah aku nie..... nak kena vakum ler camnie......malehnyer..... dah ler edak berkemas...... bunga gan langsir pun edak mandang lagi.....huhuhu. Bior ler yer. Aku tak de mood & sibuk ler sikit.

hmm....... sejak 2-3 hari nie tetiba jer aku terajin nak dgr hotfm balik...... maleh sebenonyer nak dengo hotfm nie walopun aku nie suke gak dengor hotfm nie dulu2. Bukan ape korang..... kat tempat aku nie.... siaran hotfm nie tak berapa nak mandang...... bising ler..... cam bunyi nyamuk kalo pasang. Pastu kejab ok... kejab tak ok. Tu yang dgr siaran lain tu. Aku rasa kalo kat tempat aku leh dgr hot..... alamatnyer dah lamer ler si era tu kena potong...huhuhu. Sian era..... Jap.......Apa ke her ler cakap pasal hot gan era nie....huhuhu. hmmm.....Tak la sebenonyer aku nak stori pasal single baru si Riz..... adeh ler...... ramai cakap..... single die tu dah kluar kat hotfm. Tu yang cam burung pungguk rindukan bulan dok bertenggek kat hotfm la nie. Tak suke tau..... hidupku kucar kacir balik jadinyer. Dah ler semalam tu ye ye ar je aku meng'lemb' kan diriku semata-mata biler dengo si azura dj hot tu cakap nanti nak siar lagu riz.... Pastu masa kat ofis siang tadi.... jenuh aku mencari port baek punyer pasal nak dengor hotfm..... Tak kose tau..... leh kurus aku camnie.... wawawa.... apa kena mengena tak dpt dgr hotfm gan kurus. Kalo camtu leh bankrap company jual produk kurus badan & yg paling penting sekali...... edak ler penat aku berskipping bagai..... cam kanak2 ribena terlebih umur jer.... tak suke....tak suke..huhuhu. Oh ya..... cakap pasal single terbaru riz tu..... aku nak speku sikit.....semalamkan.... masa aku dlm mamai.... aku ade ler jugak bangun pasal gigih nak tengok citer obsesi. Tgh dok mamai sambil tgk citer tu.... aku bior jer laptop aku pasang radio hot tiba2 aku terdgr satu lagu yg belum penah aku dgr. Aku tak perasan dj ade sebut nama penyanyi ke tak coz masa tu dok nak tgk obsesi. Tapi entah kenapa time tu terdetik kat hati aku yg mungkin lagu tu lagu riz yg depa dok cakap tajuk die harus aku yg pergi dulu. Masa tu apalagi aku terus tinggalkan si obsesi..... dok dekatkan telinga aku kat laptop aku nie. Ade ler perkataan pergi2 tu. Tapi aku hampa pas lagu tu habis..... dj tak sebut nama penyanyi. Tapikan..... kalo betul la lagu tu lagu riz......mmg sedap wa cakap lu.... lagu tu cam lagu izinkan kupergi si kaer azami punyer lagu tu. Cume aku agak keliru sikit dgn suara tu.... pasal ada gak cam riz dan ada gak rasa lain. tu yg aku tak leh kompemkan tu.... waaaaaaaaaaa.... sapa la leh kompemkan yg lagu tu lagu riz.....help...help...

2 comments:

lake said...

muahaha..

ko nih kan gurgurl..tak koser tau..penetik betul..sampai mcm tu sekali kan..aku pun smpai skrg belum dpt dgr lagi lagu baru riz tu..aku dah konfius nih..betul ke lagu baru tu dah kuar radio..saper yg dah dgr sebenarnya..heheh..

sweetyaya@sweetrussyaya said...

tu la lake. Aku pun konfius gak. Tak de sorang geng pepari yg penah lagu tu. Pelik plak aku.Ke ade yg mamai cam aku gak.huhuhu.Ampunnnn