Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, November 18, 2008

Gempak......bintang muda yg menggemparkan....yeah...yeah

Dengan ini aku nak mempersembahkan bintang baru yang menggemparkan...... bersiap sedia gan wang anda di poket.... di henpon.....di dompet.... di mane2 je la...... kerana anda pasti terpukau dgn bintang baru & tidak sabar utk mengundi.....huhuhu..... acah mat labu....itu perkataan aku masa kecik2 dulu kalo nak mengenakan orang..... huhuhu.



Sebenonyer dia nie bintang hati aku....... beria dia bergaya cam penyanyi 60an ler plak.... teringat arwah M Sharif....... best gak layan lagu 60an nie kan.... cam nak beronggeng ler plak



Amacam? Sama gaya tak....huhuhu



Moh layan yang nie plak.... leh jadi rocker tak















Sila layan vc di atas & ada tokoh tak si kecik nie jadi rocker

Nie plak....



Gaya-gaya terakhir seorg bintang..... jenuh die nak buat simbol rock ker i lap u....isk.....aku pun tak tahu.... pastu gambo akhir tu dia ade buat muah..... tapi tak sempat nak capture ler plak..huhuhu....muah terakhir utk peminat. Rosak akhlak ler sapa yg ngajo si kecik nie kan.... meh aku sekeh kepala die..... erk..... apasal aku tersekeh kepala aku sendiri ha....hahaha....huhuhu....usah dilayan kepala sengal ku ini

2 comments:

lake said...

kumbang maner ni gurgurl..hensemmmm..
heheh..kecik2 dah pandai posing ek..

sweetyaya@sweetrussyaya said...

huhuhu lake.
kumbang baru nak jd.... bukan jer pandai posing.... tapi dah pandai ngorat pun.Entah ngikut sape ler itu....hehehe