Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, September 26, 2008

Shopping bunga

Hari nie kat ofis aku ramai gak yang last day keje before cuti raya..... aku gak yg kena keje hari isnin. Aku tak ambik cuti isnin coz saje nak simpan cuti...... Jadinya bile dah macam tu mmg semangat nak beraya tu membara ler...... so apalagi..... yg perempuan mula ler buat program baik punyer...... lagi2 hari jumaat..... waktu rehat panjang....... ade 2 rombongan cik kiah tadi..... huhuhu..... satu gi Tg Malim pasal ade org bukak citer kononnyer harga baju kat Tg Malim murah.....hmm..... aku tak join group nie pasal semalam mmg aku dah gi Tg Malim atas urusan keje..... tapi aku sempat gak ler jugak menyopping kat saner cume aku tak gi tempat jual baju jer..... biasa ler sambil menyelam minum air tapi bukan sengaja k....... next appointment aku kul 1.30pm sedangkan aku tak sangka lak dalam kul 11am..... first appointment aku dah settle. Jadi aku habiskan masa aku dgn window shopping & tershopping ler jugak. Tapi siang tadi mmg aku ada niat nak menyopping..... dan aku telah join group menyopping ke kedai bunga & pasu kat Jln Kuala Kangsar, Ipoh. Kalo nak tahu jalan nie mmg famous kat Ipoh sebagai lokasi membeli bunga-bungaan hiasan (plastik), pasu dan segala yg sewaktu dgnnyer. Berderet-deret kedai bunga kat situ..... nak yg murah.....nak yg mahal.... sume ade. Keluar masuk kedai jer tadi sampai aku rasa keletihan & keboringan.... ye la.... biler aku dah dpt bunga yg aku berkenan...... jadi aku pun keboringan ler dok menunggu geng yg lain membeli bunga..... dan ini ler keje aku biler dah boring....huhuhu















Dua jambangan bunga kat bawah nie telah pun dibeli oleh kami. Sapa orangnyer...... biarlah rahsia..huhuhu





Memang best shopping bunga kat saner..... tapi biler dah terlampau banyak jd rambang mata ler plak


No comments: