Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, October 12, 2008

Senario The Movie Episod 1


Hari sabtu 11.10.08..... aku tgk citer nie ~ Senario The Movie Episod 1. Actually tak der ler nak tgk citer nie sangat tapi pasal x de citer lain yg best time tu & lagipun malas nak menunggu lama.... tgk jer la citer nie. Lagipun sajer nak kayokan lagi si David Teoh.huhuhu. Citer nie bagi aku mmg citer hiburan semata-mata. Nak kata best sgt....no...no...no.... Bagi aku.....cukup untuk menghiburkan aku yg keboringan hari tu. Citer nie mulanye aku anggap macam episod yg cuba nak criter balik bagaimana Senario nie tertubuh..... tapi edak rupernya. Mungkin gak pasal setahu aku..... Lan, Azli & Wahid nie asalnye pun bukan dlm kumpulan yg sama. TV3 yg gabungkan depa jd senario. Tak tahu ler apa yg menarik tentang citer nie sampai leh kutip berjuta-juta tu selain dr aksi lawak yg aku rasa biasa jer. Ye la kita pun dah paham lawak si Lan tu camner.....Azli tu camner.....wahid tu camner kan. So....bagi aku....mmg tahap biasa2 jer. Walo apa2 pun......aku suke ayat ini...... I like Mat Rempit oleh pelakon Zulhuzaimy...... mamat yg satu kampung dgn Riz nie. Tapi ye la.... kalo nak banding citer Melayu yg tgh tayang time nie.....Kami...... tentu saje citer senario nie lebih sesuai utk semua golongan. Kami tu mmg aku tgk jugak kat tv...... tapi aku lebih suke layan citer Dunia Baru dari citer tu.

No comments: