Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, September 7, 2008

Januari

Bestnyer.......... akhirnya dapat gak aku tgk & dgr Riz nyanyi lagu Januari nie.....sukenyer.....tepuk....tepuk.... tepuk. Wah....mengediknyer aku......insaf.....insaf.....insaf......huhuhu. Tak terinsafnyer kome.....dah ler hari tu kempunan nak tgk Riz kat marhaban Ipoh tu.......sedih tau....... maleh ler nak stori mori very strawberi pasal tu..... Apa2pun aku mmg veryyyyyyyyyyyy suka tau lagu januari nie....... walo liriknyer cam sedih tapi title januari tu cukup utk menghappykan aku. Boleh gitu......huhuhu. Sesuatu sungguh kannnnnnnnn.


KREDIT TO neesa9

Tapi tak de menda yang sesuatu sebenonyer........... Januari tu bulan kelahiran aku jer. Huhuhu.....best gak lahir bulan Januari...... ada lagu bagai.....huhuhu.... jangan jeles. Hmmm.....maner ader lagu utk bulan Februari..... hepppp...... lagu alleycats rasanyer.....Mac....April..... Mei...... Jun..... Julai.....Ogos.....opp ader..... lagu merdeka.....Sept.... lagu org putih kalo tak silap.....Okt.....Nov....Dis...... huhuhu.....memandai jer aku nie.......entah2 ader......Eh.....lupe plak..... dah ader dua lagu yg ader januari.....riz nyanyi..... masa kat final AF dulu....11 januari.Nie.........nak jerit nama Riz nie......RIZ))))))))))))))))))))). Adeh.....perasan tak hengat..........harus rentung kerana keperasananku..........dah ler aku selama nie hitam-hitam si tampuk manggis, sungguhpun hitam dipandang manis.............. harus pasnie akan bertukar hitam-hitam si badak, dah ler hitam.....berkilat pulak......huhuhu...

No comments: