Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, September 21, 2008

My GS

Penat seh menyopping semalam sampai hari nie masih sakit & lenguh lagi kakiku walopun udah ku berurut dgn ogawa tapi edak ler baik-baik jugak. Semuanye gara2 nak cari baju raya my GS...... sebut betul2....GS ok....bukan CS aka chicken sandwich.....hehehe..... sape yang baca gossip terhebat tu tau kan..... ngeh..ngeh....ngeh..... Tak penah jenah aku ikuti gossip sampai tak cukup satu rumah..... isk....isk..... Tapikan cam kebetulan plak ler jugak my GS panggil aku M walopun aku suruh die panggil aku GM. Tak tau ler aku kenapa die tak nak sebut GM dan lebih suke sebut M. Tapi percayalah aku bukan M yg penuh misteri itu.....sesungguhnye aku adalah M yang realiti bukan fantasi.
Hmm..... cakap pasal GS....GM.... nie.... korang paham ker...... Saje tau nak buat suspen. hehehe...jgn marah. GS tu sebenonyer Grandson le..... aku punye cucu saudara..... cucu kakak aku...... pasal tu la..... aku suruh die panggil aku GM aka Grandma.....huhuhu. Tak nak ler aku die panggil aku opah ke......nenek ke. Eeeeeee........ tak glamour u.Tapi die pelat lagi & baru nak pandai cakap...... pasal tu ler die cume pandai sebut M jer. Tak sangka lak huruf M menjadi huruf yang glamour sekarang nie.huhuhu. Apa2pun GS ku ini mmg menjadi kesayangan aku tau.....sian die..... mak ayah die jauh..... kakak aku yg jaga..... rumah kakak aku tak jauh dari rumah yg aku duduk skrang. Tu pasal die manja dgn aku..... tu yang gigih semalam dok cari baju raya utk die.
Tapi edak ler dok cari baju die semata-mata...... cari gak benda2 lain.....beli langsir...... tema purple & putih kali nie pastu beli pinggan mangkuk utk raya.....wah.....beria-ia tau pasal kali nie.....hmm.....ceh....kali nie je ke.... tak kuasa aku.....

My GS.....huhuhu......dok buat mata stim la plak.....pastu rambut juntai-juntai cam seseorang itu...teeeet....tak habis2 dgn puting die sampai kena gayut kat leher......tapi kecik2 dah pandai ngorat doktor yg rawat die..... pandai lak pilih doktor muda yg cun....... ada tu masa gi satu kedai tu..... ada sorang jurujual cun...... die langsung tak nak gi tempat lain.....dok keliling kat jurujual tu jer.......terpaksa jurujual tu layan die..... mmg leh jadi romeo nie...... ngehngehngeh

No comments: