Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, September 22, 2008

Tensennyer

Huwaaaaaaa......... tensennyer aku....... dah nak raya nie......keje banyak ler plak. Tak terkejo den.... KPI segalanyer tu...... mau jer kukerat 10 badanku ini......satu leh gi sana......satu leh gi sini.....satu gi sinun...... Dah ler aku bab drive bulan posa mmg ler aku lomah.......mengantuk babe.....boleh tak aku buat2 lupa yg aku posa.... pastu gi makan gula2 buat hilang ngantuk......huhuhu...... parah....parah....... esok mmg confirm aku kena settle keje kat luar........ huhuhu......... nampaknya aku kena buat wasiat cepat2 malam nie.....harta aku banyak babe.....saving aku kat swiss bank tu aku nak bagi sape ek..... saham lagi.....hahaha.....sah2 biol jer otak aku malam nie...... jgn percaya pd aku okey......aku dah terkena virus MDDH....huhuhu. Meh layan kepala biol aku nie dgn.......wawawa.......sajak blues namanyer.

FAHAM
Mengapa aku harap kau faham aku
sedangkan aku sendiri tidak faham diriku
Dan jika sekalipun kau kata kau faham akan aku
Adakah yang kau faham itu........ itulah aku
Mungkin
apa yang kau faham
dan apa yang kuingin kau faham
mungkin sama......dan mungkin tidak
Dan mungkin kita tersalah faham
Dan akhirnya kita tak akan dapat faham
tentang aku......tentang kamu......dan tentang kita
Jadi biarlah kita faham apa yang kita faham
Dan kita juga tidak perlu terlalu mencuba untuk faham
kerna aku sendiri tidak faham akan diriku
dan pastinya aku juga tidak dapat faham akan kamu
namun cukuplah untuk kita faham
antara kita
tidak seharusnya wujud salahfaham



No comments: