Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, September 26, 2008

Lagu raya Riz

Aku tak tahu ler nak cakap apa bile dgr lagu raya Riz - Syawal Kemaafan...... sedih babe.....mmg sedih..... bukan pasal syahdu giler tapi sebenonyer disebabkan lagu tu tak seperti yg aku harapkan. Entahla....... sejak dari Hanya Sandiwara lagi........ aku agak terkilan coz aku rasa ada sesuatu yg istimewa pd Riz yg telah dipersiakan oleh 'mereka' yang berada di luar sana. Dan biler dgr lagu raya Riz nie....lagi ler buat aku sedih. Aku mmg tak akan beli album raya nie..... biar ler apa org nak kata..... itu tanda protes aku yer....... walopun aku tahu.....sapa la aku...... aku cuba nak bagitau 'mereka' tu jangan ler buat sesuatu pakai tangkap muat jer.....ahhhhhhh..... makan hati sendiri jer la aku tapi terus terang la......aku mmg dah beli lagu tu melalui maxis..... itu pun sebagai tanda sokongan aku kepada Riz.....kalo tak jangan harap la. Aku harap lagu-lagu yg dgrnya Riz dah rakam tu nanti adalah mengikut citarasa Riz........ hmmm.....rasanyer sapa yg minat Riz tahu kecenderungan musik yg Riz minat & bukannya main bantai jer...... aku dah tak larat dah nak terima sume nie. Frust ok......mmg frust. Terus terang cakap...... walopun mungkin kita tak minat seseorang penyanyi tu atas sebab yg bukan berkait dgn suara tapi kalo suara & lagu sedap.....kita mmg tak mampu utk nafikan yg perasaan suka tu boleh wujud dan aku harap sangat perkara tu berlaku pd Riz. Aku harap sangat suara & lagu Riz nanti mampu menarik perhatian mereka yg tak minat die coz perkara nie mmg berlaku kat aku sendiri. Percaya tak...... aku mmg langsung tak minat Aizat AF5...... tak tau sebab apa.....mmg tak suka sejak AF5....... tapi kemudiannya lepas dgr lagu Hanya kau yang mampu, fikirlah dan yang terbaru..... lagu kita........ aku tak dpt nak nafikan lagi..... aku suka lagu-lagu dia......walopun aku mmg tak minat dia tetapi tak mustahil kalo aku akan beli album die atas sebab aku mmg suka lagu-lagu die. Bravo Aizat.




Lagu Kita - Aizat

Nie lagu ke3 Aizat yg pernah aku dgr......kalo tak silap die yg cipta sendiri..... respect dgn mamat nie... Hopefully Riz pun leh cipta lagu jugak pasalkan Riz mmg suke improvise..... jadinya rasanyer bakat utk cipta lagu tu mmg ada..... Riz cuma kena belajar main alat musik & baca note

2 comments:

ina said...

yaya...
bestnyer baca ulasan nie..
Qis pon harap Riz akan dapat keadilan dalam lagu-lagu yang diberikan padanya ..sayang bakat yang meletop tapi lagu kurengs plak..Qis menantikan single pertama Riz selepas nie..
hope Ajai akan berikan sesuatu yang berharga pada YB kiter tu..

sayang u...
muahhhhh

sweetyaya@sweetrussyaya said...

Tu la kan qis. Sedih bile ingat pasal lagu Riz. Harap pasnie Riz mampu menonjol dgn lagu yg sesuai dgn dia. Amin

sayang u jugak