Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, September 6, 2008

Insaf jangan tak insaf

Wah........dah hampir seminggu kiter puasa.... cam tak caya jer. Cepat masa berlalu......lagipun kat tempat aku nie asyik hujan jer sepanjang beberapa hari puasa nie. Jadi tak terasa letih. Dan puasa kali nie lain sikit kot utk aku....... pasal apak aku tinggal gan aku..... jadinyer time sahur...... mmg aku kena masak ler sikit. Kalo tak........ aku minum je ler dan makan kuih atau roti ker...... tak lalu ler nak makan nasik. Itupun sejak dua menjak nie..... terinsaf sedikit........ kalo tak sahur pun tak bangun. La nie...... benda sunat pun kena kejo jugak. Kejor yong kejor.huhuhu...... insaf ker aku.... teeet.

K.....ler..... cakap pasal insaf nie. Nie ha....aku nak tempek. Uols tgk la yer. Kot terinsaf cam aku..... opp.... sori.... aku dah tau dah...... uols mmg dah lama insaf dari aku tak pun mmg dah insaf sejak azali. ngeh...ngeh..ngeh..... ampun ek.



wah......... tersyahdu tau aku tgk vc nie........hmm.....jamal nie kalo nyanyi mmg penuh perasaan. Harap sangat 1 hari nanti Riz pun leh jd penyanyi hebat cam die tapi jgn ler tiru life die yg hancur lebur tu....... Apa2pun vc nie mengingatkan aku kat arwah mak aku...... sedih ooooo........ tak sedar meleleh gak nie.....leh buat setempayan air nak pinang anak raja nanti....... tapi anak Raja Lingam jer ler.....huhuhu





Nie pun buat aku tersyahdu gak........... Syahdu mendengar....... syahdu melihat. Melihat vc nie mmg insaf.......insaf...... Moga kita semua tidak diduga oleh Tuhan dengan dugaan sebegini dan untuk mereka-mereka nie...... harap moga ada hari yang bahagia untuk mereka.

KREDIT TO izal2307 & axiroll

No comments: